פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על רופא אורטופד דר' גוייצקי מיכאל נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏06 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בת ים, שד' העצמאות 38 כתובת:
רופא אורטופד סניף חברה:
תיאור הבעיה:


לכבוד מאת
מכבי שירותי בריאות, נציבות פניות הציבור אינגה דרשינסקי
ת.ד. 50493 רחוב אלי כהן 27
תל-אביב 68125 בת-ים 5961111
פקס: 03-5143822 טלפון: 0526549029
מייל: [email protected]
פניות הציבור
משרד הבריאות
רחוב ירמיהו 39
ירושלים 9446724
פקס: 02-5655969


הנדון: תלונה ע"ש דר' גוייצקי מיכאל מרחוב שד' העצמאות 38 בבת-ים.

הנני מתכבדת לפנות אליכם בעניין שבנדון כדלהלן;


1. הנני חברת קופת חולים מכבי מזה 18 שנים ואף העברתי את בעלי לקופה שלכם.

2. אני כותבת לכם על מנת להתלונן על טיפול רפואי שקיבלתי במרפאתכם, טיפול שהציב אותי בסכנה ממשית ומהווה ביזיון של התנהגות של רופא חסר אחריות ומקצועיות וראוי לציין כי מכתבי זה נכתב בזעם רב ומלווה בעוגמת נפש רבה.

3. ביום 6.2.2013, הגעתי למרפאתו של דר' גוייצקי מיכאל לצורך קבלת זריקה לכף היד עקב דלקת בגיד לאחר לידה.

4. מיד לאחר ביצוע הזריקה, התחלתי להרגיש סחרחורות חזקות וחולשה, ביקשתי מד"ר גוייצקי לשכב עד שתעבור הסחרחורת. אדגיש כי התחושה הייתה בלתי נסבלת, הרגשתי ממש חלשה וכי אני עומדת ליפול בכל רגע. תחושות אלה העברתי לרופא וביקשתי כי יאפשר לי לשכב לפני שאפול.

5. ד"ר גוייצקי אפשר לי לשכב למס' שניות בלבד לפני שביקש ממני לקום, ללכת ולגעת באפי. לאחר שהצלחתי במשימות אלה, פינה אותי ד"ר גוייצקי מחדרו וביקש ממני להמתין בחדר הקבלה. אדגיש כי שכבתי במיטה פחות מחצי דקה.

6. מיד לאחר שיצאתי לחדר הקבלה החנוק (או לפחות כך הוא הרגיש), התחלתי שוב להרגיש סחרחורות. ביקשתי מבעלי שילווה אותי בחזרה ויגיד לרופא שאני מרגישה סחרחורות, חולשה, וכן כי שמיעתי נחלשה ואבדה וכי אני מרגישה את הנפילה הולכת וקרבה.

7. ד"ר גוייצקי הכניס אותנו ושוב השכיב אותי בדיוק לדקה. במהלך הזמן בו שכבתי, נשאלתי אם אני מתעלפת לעיתים קרובות ובעלי ענה כי אני מאד רגישה לכאב ולעיתים מתעלפת אף מכאבי מחזור. מיד כשבעלי ענה לד"ר גוייצקי, זה שוב ביקש ממני לפנות את המיטה ולהמתין בקבלה.

8. כאשר יצאנו לקבלה שמיעתי כבר אבדה לגמרי ועיניי החלו להחשיך. ביקשתי מבעלי לצאת החוצה לנשום אוויר מכיוון שהרופא לא יסכים להכניס אותנו שוב לחדרו. לאחר פעמיים בהן ברור כי ניסו להיפטר מאתנו, לא ראיתי כל טעם לנסות ולשוחח עם הרופא על הרגשתי.



- 2 -



9. מהרגע שיצאנו החוצה אני כבר לא זוכרת הרבה דברים, מכיוון שהתחלתי גם לאבד שיווי משקל והתעלפתי לגמרי.

10. מדבריו של בעלי עולה כי התעלפתי למס' דקות.

11. התעוררתי מצעקות של בעלי המופנות לד"ר גוייצקי ומתלוננות על רשלנותו. בעלי אף הציע לו כסף בשביל להשכיב אותי על המיטה.

12. לאחר שהתעוררתי ומסביבי התקהלות של אנשים המנסים לסייע לבעלי, אני כבר סירבתי לחזור למרפאה שכן הרגשתי מושפלת ומתוסכלת.

13. אומר ואדגיש כי לאורך כל שהותנו במרפאה, לא היה שום מקרה שדרש את המיטה ממנה כ"כ מיהרו לפנותי.

14. הטיפול של ד"ר גוייצקי, גרם לנו לעוגמת נפש רבה ולמתיחות עצומה.

15. ההתנהלות במקום שאמור להיות מקום למרפא, הפכה להיות מקור למתח, חולי והשפלה.

16. לא ברור לי מדוע הייתי צריכה להתחנן לעזרה כאשר מצבי כה רע.

17. בושה וחרפה כי מוסד בגודל כשלכם מרשה לעצמו עובדים שכאלה- מביישים ובזיווניים עד כדי סכנת חיים.

18. אבקשכם לנקוט פעולה כנגד ההתנהגות חסרת המקצועיות, חוסר הסבלות והסובלנות ומסוכנת מאוד, שכן אני בטוחה שלפי התייחסתו של ד"ר גוייצקי למצבי, כי איני המטופלת היחידה שזכתה לטיפולו ה"מסור והמקצועי", כפי ששמעתי ממטופלים נוספים.

19. יודגש, כי אין במכתבי זה לוותר על טענה ו/או תביעה ו/או דרישה שתהיה לי ממוסדכם ו/או מהרופא הנ"ל וכי אני שומרת על זכותי לתבוע נזקי.





בכבוד רב,
אינגה דרשינסקי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
שרית רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
פניית המבוטחת שבנדון התקבלה ישירות לקופה ונמצאת בברור תגובה:
היות ומדובר בעניין רפואי, תשובה תשלח ישירות לגב' בימים הקרובים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה