פרטי התלונה

תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר ללקוח של 24 שנים במכבי נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
ארצי כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל פניתי למוקד "מכבי שלי" בטלפון, על מנת לברר לגבי הביטוח החדש של מכבי- מכבי שלי.
נציג מכירות בטלפון, מסר לי כי יש מבצע ללא זמני המתנה/אכשרה בביטוח, והמבצע תקף עד חודש יוני.
הסיבה העיקרית שלי להצטרף לביטוח הוא ניתוח להסרת משקפיים בלייזר, אשר לקוח שמבוטח ב"מכבי שלי" מקבל 50% החזר מעלות הניתוח.
לאחר חודש של בירורים, התקשרתי שוב למוקד "מכבי שלי" בטלפון על מנת להצטרף לביטוח, ונאמר לי ע"י נציגה שזמן ההמתנה לניתוח הסרת משקפיים בלייזר הוא חצי שנה מרגע ההצטרפות לביטוח.
שוחחתי עם 2 מנהלות במוקד, אשר לא עזרו לי ולא הצליחו למצוא את השיחה המוקלטת שלי מחודש אפריל, בגלל שבמכבי מקליטים שיחות טלפון לפי מספרי טלפון, ואני לא זוכר מאיזה טלפון התקשרתי.
לאחר מכן פניתי לפניות הציבור בהנהלת מכבי, וזכיתי ליחס מזלזל ומחפיר. הנציגות בפניות הציבור גם לא יכלו לעזור לי, והתעלמו מהפנייה שלי. כאשר ביקשתי לשוחח עם גילה סעדיה, מנהלת פניות הציבור במכבי נמסר לי כי ההודעה שלי תועבר אליה.
במשך שבוע וחצי גילה התעלמה מהפניות שלי אליה, למרות ש-3 נציגות שונות במחלקת פניות הציבור של מכבי העבירו אליה את המספר שלי עם בקשה לחזור אליי. כל פעם נאמר לי כי גילה תיצור איתי קשר.
לאחר שבוע וחצי שיצרתי שוב קשר, גילה התעצבנה וחזרה אליי אחרי חצי שעה, ודיברה אליי בצורה גועלית שלא מביישת מוכר בשוק. גילה דיברה בבוטות ובצעקות, לא נתנה לי לדבר, וזרקה משפטים כמו "אני לא חייבת לך דין וחשבון, תגיד תודה שבכלל התקשרתי". במהלך השיחה גילה טענה שאני שקרן וניתקה לי את הטלפון בפנים.
במשך מספר ימים פניתי ללשכת מנכ"ל במכבי וביקשתי לשוחח עם גורם בכיר מעל גילה או עם העוזר האישי של מנכ"ל מכבי- נענתי בשלילה. זכיתי להתעלמות מוחלטת וטריקות טלפון בפנים.

אני לקוח של מכבי מהרגע שנולדתי- 24 שנים. ההורים שלי עשרות שנים מבוטחים במכבי, וגם אחותי.
בחיים לא זכיתי ליחס כזה במכבי או בכל חברה או ארגון גדול בישראל.
במהלך השבועיים הארונים זכיתי ליחס של אחרון העבריינים, ולהתעלמות מוחלטת מהפנייה שלי וחוסר לקיחת אחריות של מכבי כחברה.

בגלל שאני לא זוכר מאיזה טלפון התקשרתי בחודש אפריל למוקד, ולמכבי אין שיחה מוקלטת- הם לא מוכנים להקשיב לי.
אם הייתי יודע שהמבצע של "מכבי שלי" ללא זמני המתנה הוא עד סוף חודש אפריל, הייתי מצטרף מיידית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
הצטרפות למכבי שלי ללא זמני המתנה פתרון נדרש :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
חנה - רכזת פניות הציבור שם ותפקיד:
הפניה הזו התקבלה גם אצלנו ישירות ונשלחו תשובות אליו תגובה:
- פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה