|
|
|
|
|
|
התעלמות מפניות בנציבת תלונות הקופה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
החל מלפני כחודשיים וחצי פניתי דרך אתר הקופה עם 3 תלונות.
שבוע לאחר שלא קיבלתי שום תגובה שוחחתי טלפונית עם נציגת מוקד דרום של קופ"ח לאומית שפירטתי לה בעל-פה את תלונותי והיא גם אישרה שהפניות שלי מהאתר הגיעו והבטיחה כי יחזרו אלי בהקדם.
כאמור מאז הפניות האלו עברו יותר מחודשיים וחוץ ממספר שיחות עם אותה הנציגה שהבטיחה לבדוק ולחזור לא קיבלתי יותר שום התייחסות משום גורם אחר בקופה.
נשאלת השאלה, מה המטרה של נציבות תלונות הציבור של הקופה עם בכל מקרה התלונות לא נענות?!
בברכה,
|
|
|
|
|
|
|
|
קופת חולים לאומית שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|