פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעלמות מפניות בנציבת תלונות הקופה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
החל מלפני כחודשיים וחצי פניתי דרך אתר הקופה עם 3 תלונות.
שבוע לאחר שלא קיבלתי שום תגובה שוחחתי טלפונית עם נציגת מוקד דרום של קופ"ח לאומית שפירטתי לה בעל-פה את תלונותי והיא גם אישרה שהפניות שלי מהאתר הגיעו והבטיחה כי יחזרו אלי בהקדם.
כאמור מאז הפניות האלו עברו יותר מחודשיים וחוץ ממספר שיחות עם אותה הנציגה שהבטיחה לבדוק ולחזור לא קיבלתי יותר שום התייחסות משום גורם אחר בקופה.
נשאלת השאלה, מה המטרה של נציבות תלונות הציבור של הקופה עם בכל מקרה התלונות לא נענות?!

בברכה,

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה