פרטי התלונה

תלונות קופת חולים לאומית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים לאומיתשעות פתיחה קופת חולים לאומית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח משלים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏02 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

שמי דורינה מיניאוביץ :
בעלי איגור הוא בעל ביטוח משלים של קופת חולים לאומית . אני משלמת לו את הביטוח דרך כרטיס אשראי שלי .
היום חייגה אליו נציגת טלמרקטינג של הקופה ששמה שלי בטענה שביטוח עלה במחיר ומהיום
הוא יעלה 11 ש"ח יותר,מאחר והתרחב סל הבריאות והמחיר עלה . הוא הפנה את אותה אלי
מאחר ואני זו שמשלמת . קצת חששתי למסור לה את פרטי האשראי בטלפון ביקשתי שתתקשר עוד מספר דקות כל עוד אני מבררת במוקד האם היא באמת עובדת בו.
הבחורה לא חזרה אלי,אבל את השינוי בביטוח עדכנה ללא אישורנו ללא זיהוי
פרטי אשראי ,ואגב לאחר בדיקה מול מוקד היא צירפה את בעלי לביטוח הראל
ביטוח בריאות מחוץ לקופ"ח שהוא בחירה ולא חובה -ולא עדכנה אותו ולא אותי על כך .
כאשר פניתי למוקד בבקשה לבטל את הנעשה התחצפו אלי ( במוקד*5075)
נציגה אמרה לי שהיא לא מטפלת בנושא והיא מבחינתי בכלל עובדת נקיון ולא
נציגה שאמורה לעזור לי -(היא התכוונה ב"חוכמה" להגיד שאין לה קשר לענין)
נתנו לי טלפון 03-5760806 ששם אותה שלי עובדת -ניסיתי מספר שעות לחייג
ללא הצלחה .
לבסוף מסרו לי פקס ב אזור 04 שיש לפקסס כדי לבטל משהו שבכלל לא ביקשנו
ולא הסכמנו לו .
איפה הצדק?
בנוסף לעוגמת הנפש יש כאן עבירה על החוק -שימוש בפרטי אשראי שלי
לפעולה שאיננה בהסכמתי
כספי סוג הנזק :
ביטול התוספת לביטוח פתרון נדרש :

קופת חולים לאומית שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה