פרטי התלונה

תלונות מע"צ

תלונות כבישי הארץ

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמזורים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אנא דאגו להאריך את זמן הירוק ברמזור שנמצא בצומת כנות ליד חצר המלכה מהיציאה מבני עי"ש. בשעות הבוקר יש עומס רב מהיציאה מבני עיש לכיוון גדרה
הארכת זמן ברמזור פתרון נדרש :

מע"צ שירות לקוחות

, תגובה:
החברה הלאומית לדרכים שם ותפקיד:
שלום רב,
פנייתך התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.

צומת חצור עובד בגל ירוק עם צומת כנות וצומת גדרה 40/7.

בעקבות פנייתך נשלחו למקום אנשי מקצוע לבדיקת תקינות מערכת הרמזורים ונמצא כי המערכת תקינה ופועלת על פי הנחיות ואישורים שהתקבלו ממשרד התחבורה.

חשוב להדגיש גם שבימים האחרונים לא התקבלו במוקד החברה תלונות על תפקוד לקוי ברמזורים הנ"ל, אך בעקבות תלונתך אנו נבצע בדיקת תקינות המערכת ובמידה ותאותר תקלה היא תטופל במיידית

לידיעתך, לדיווח על מפגעים מסוג זה ניתן לפנות למוקד השירות והתפעול של החברה, הפועל 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים, בטלפון 2120*.

אנו מודים לך על פנייתך ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,
מחלקת שירות לקוחות,
החברה הלאומית לדרכים.

תגובה:
שלום רב,
פנייתך התקבלה בברכה במשרדי החברה הלאומית לדרכים.

צומת חצור עובד בגל ירוק עם צומת כנות וצומת גדרה 40/7.

בעקבות פנייתך נשלחו למקום אנשי מקצוע לבדיקת תקינות מערכת הרמזורים ונמצא כי המערכת תקינה ופועלת על פי הנחיות ואישורים שהתקבלו ממשרד התחבורה.

חשוב להדגיש גם שבימים האחרונים לא התקבלו במוקד החברה תלונות על תפקוד לקוי ברמזורים הנ"ל, אך בעקבות תלונתך אנו נבצע בדיקת תקינות המערכת ובמידה ותאותר תקלה היא תטופל במיידית

לידיעתך, לדיווח על מפגעים מסוג זה ניתן לפנות למוקד השירות והתפעול של החברה, הפועל 24 שעות ביממה, כולל שבתות וחגים, בטלפון 2120*.

אנו מודים לך על פנייתך ונשמח לעמוד לשירותך בכל עת.

בברכה,
מחלקת שירות לקוחות,
החברה הלאומית לדרכים.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה