פרטי התלונה

תלונות האגודה לתרבות הדיור

תלונות איגודים

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה טלפוני נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המסגר 9 תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שלחתי לחברה פקס.ב-26 נובמבר,בו אני מבקש חוות דעת משפטית באשרלנושא המתרחש בביתנו(אני יו"ר הוועד).לא קבלתי כל התייחסות.בררתי נהלי עבודתם ונמסר לי שמענה טלפוני ניתן אצלם בימים א' ג' ה' בשעות 08:30-12:00 .בים ה' האחרון(אתמול)משעה 09:00 עד 10:00 ניסיתי ללא הצלחה להגיע ולדבר עם נציג ללא הצלחה.שיגרתי לכן פקס בו אני מבקש שיתקשרו,לא עזר.צלצלתי לשלוחה הארצית שם אישרו שאכן עכשיו זה זמן מענה טלפוני,והפקידה באדיבותה שיגרה גם היא פקס בו ביקשה שיתשרו אלי-כלום! אין לי עודף זמן לגשת לשם וסידור העבודה לפיו מתקיים עיתוי למענה טלפוני צריך להיות למטרה זו.
HELP!!
שרק יתקשרו אלי! פתרון נדרש :

האגודה לתרבות הדיור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה