פרטי התלונה

תלונות האגודה לתרבות הדיור

תלונות איגודים

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת שרות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏24 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו חברים באגודה לתרבות הדיור בתל אביב.
לאחרונה, עבר סניף תל לכתןבת חדשה ופקידה אחת עזבה.
מאז, אין מענה טלפוני בסניף, פניות ששולחים אליהם בפקס לא נענות, סחבת אדירה בטיפול בבעיות שמועלות, והחמור מכל אולי - יום אחד בשבוע שעבר הם החליטו שאין קבלת קהל באותו יום, שמו שלט על הדלת ומי שהגיע אליהם (מרוב יאוש על כי הם לא עונים בטלפון) נתקל בשלט ובדלת סגורה.
פניתי כמה פעמים למחוז מרכז כדי שיבקשו מסניף תל אביב לחזור אלי טלפונית ולא נעניתי.
היום פניתי למשרד מנכ"ל האגודה בבקשה לדבר עם המנכ"ל ראובן צדוק, הבטיחו שיחזרו אלי אך שוב - אין תגובה ואין תשובה.
אנחנו משלמים דמי חבר באגודה לתרבות הדיור כבר שנים ולא נתקלנו בתופעה כה מחפירה של התעלמות וחוסר מתן שרות כמו הפעם.
לדבר עם המנכ"ל ולברר מה קורה באגודה - האם הם פשטו פתרון נדרש :

האגודה לתרבות הדיור שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה