פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מבייש במישרד פה ולסת . פקידות שעבדו ביום ראשון אחר הצהריים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
מירפאת פה ולסת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במירפאת פה ולסת הבאלגן חוגג. . במשך מספר פעמים שהגעתי ניתקלתי ב:
1. הגעתי לפי זימון ושכחו להודיע לי שאין לי תור והרופא לא עובד. קרה בעבר
2. הגעתי ולמירפאה חיכיתי הרבה זמן לרופא כי שכחו להודיע לו שהוא עובה באותו יום
3. היום הגעתי, על פי זימון מלפני שבועיים, המשכירה הודיע לי וחזרה על כך 5 פעמים שהודיעו לי וביטלו את התור. כשחזרתי ואמרתי שזה לא נכון היא חזרה וחזרה. לך תביא מכונת אמת עכשיו. ביקשתי לדעת פרטים על הביטול, נכנסה למחשב והודיע חד משמעית: שבכלל לא היה לי תור להיום. ידעה להגיד לי שבכלל היה לי תור לפני שבועיים. היא אפילו לא ידעה לראות שאכן ביקרתי לפני שבועיים. שתי המזכירות "האדיבות " במשמרת זו אפילו לא השכילו להבין שאני מאוד כועסת שהיום חם מאוד והיה לי קשה להגיע. המשיכו לעמוד על שלהן ולא להבין שיש לי זכויות להתרגז ואז היגיע השיא - איום לקרוא לביטחון . לא דיברתי אליהן אישית, לא איימתי לעשות משהו ולא הייתה שום סיבה לומר זאת חוץ מהתנשאות של פקידה זוטרית , לא נבונה. האיום היה השיא. היגכיע הזמן שיטפלו בנותני שירות במוסדות רפואיים. נמאס לנו לקבל את היחס המזלזל. שילמתי עבורו השירות הזה 6000 ₪ לקרן המחקרים של איכילוב!! לתשומת לב הגב שוש נבון מנהלת המישרד הנ"ל.

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה