פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומזלזל של העובדים במחלקה !!!! נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏30 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המרכז לבריאות הפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מכתב תלונה .
לכבוד הנהלת בית החולים / מנהל המרכז לבריאות הפה , מר ד"ר שלומי בינימין .

ברצוני להביע את מורת רוחי על רמת השירות הניתנת במחלקת בריאות הפה .
היום 30.12.07 הגעתי יחד עם בעלי לבדיקה לצורך עקירה כירוגית במרפאתכם . המתנו מחוץ לחדר המרפאה כשעה ( מיותר לציין שכמובן הזמנו תור מראש והמתנו כחודש ימים להגעתו!) כאשר התענינתי מול העובדת בשם אירה על משך התור וציינתי לפניה כי המתנתי כבר שעה בתור קיבלתי תשובה מזלזלת , משפילה ומביכה : " תמתיני כמה שצריך גם אם זה יקח שעתיים אנחנו לא משחקים פה" . כמו כן אירה ממש ניסתה להוקיר לי על פנייתי ואמרה (יש לי עדים ) כי היא תציין בפני הרופא המטפל כי אני התחצפתי אליה . ולאחר שבעלי התקבל לבדיקה אצל הד"ר שאת שמו אינני זוכרת הופתעתי לגלות שאכן גם הוא דבק באותה רמת שירות ירודה ומזלזלת של אירה .
העקירה הכירוגית אשר עתידה להתבצעה במרפאה זו אני משלמת דרך הביטוח "הראל - שילוח " אשר מעביר למרפאתכם כסכום כסף בסך 320 ש"ח בעבור עקירה זו .
כמובן , שלאחר היחס המשפיל והמזלזל של העובדים במחלקתך אינני מתכוונת כלל לעבור את העקירה במרפאה זו .
אני הנני נותנת שירות במקצועי , מנהלת מחלקת רווחה, בחברה סלולרית ומכירה טוב מאוד מקרוב מהו שירות ללקוח .
כמו כן אני מתכוונת לפרסם בחומרה בדואר פנימי ל4000 עובדי החברה את מקרה הנ"ל על מנת למנוע את הישנות חווית שירות זו לעובדים אחרים בחברה אשר מבוטחים גם הם .
ממתינה לתגובתכם בנושא
בברכה
אלה אבקסיס
עלבון והשפלה סוג הנזק :
התנצלות מהעובדת ומהרופא פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה