|
|
|
|
|
|
תלונה שניה על בית חולים איכולב |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריף 18/10/09 כתבתי באתר הזה תלונה שהיה מס התלונה 45288 והיה קשור לבית חולים איכולוב אחרי יומים או שלושה הייתה תשובה מבית חולים איכולב שהתקשרה אלי והבטיחה לי שתעזור לי אבל בתנאי שאכתוב עוד הודעה כאן ואגיד לכם שהבעיה בטיפול והיא תהיה איתי בקר אם לא בנייד אז יהיה דרך האיימל כבר אני מחכה יותר משבועים ואין תשובה לא באיימל ולא בנייד ועכשיו אני חושדת שהם סתם התקשרו ולא מעוניינים לעזור אך ורק שאשלח לכם הודעה שהבעיה בטיפול ואני בטוחה שאתם תעזרו לי בעניין הזה כי הבעיה קשורה לכסף והמצב שלי גרוע .
אנא לטפל לי בעניין כמה שיותר מהר ותודה רבה לכם
|
|
|
|
|
|
|
|
בית חולים איכילוב שירות לקוחות
, תגובה:
|
ממונה על פניות הציבור |
שם ותפקיד: |
שוחחתי עם הפונה ביום הגעת התלונה. נדברנו כי אשלח אליה תשובה בתום הבירור במייל אישי ולא באמצעות האתר. אני מודה לכם על ייצוג של הפונה. |
תגובה: |
מכתב תשובה לפונה- אישי ישלח בתום הבירור |
פתרון: |
|
|
|