פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מענה בזימון תורים MRI נושא התלונה:
לביא בת-שבע שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
אני בשבוע 29 להריון צריכה לעשות בדיקת MRI עוברי בשבועיים הקרובים. כבר 3 ימים אני מתקשרת לטלפון זימון תורים מספר 03-6973948 שלוחה 2, וכבר 3 ימים לא עונים לי שם למרות שיחות מרובות בכל יום. אך כאשר מגיעה השעה 15:00 שזו השעה שהמענה אמור להיסגר, הוא נסגר על הדקה ואין אפשרות בכלל להתקשר לקבוע תור. כאשר התקשרתי למספרים אחרים שמצאתי הפנו אותי לאותו מספר בטענה שלא יכולים לעזור לי שם, וכאמור גם לא היה מענה. זוהי ממש חוצפה ובזבוז זמן וכסף שאני מבצע רק בניסיון להשיג את המענה לקביעת תור. לטיפולכם

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו- ממונה על שם ותפקיד:
לכבוד גב' לביא בת שבע,

שלום רב,

צר לי על אי הנוחות שנגרמה לך בהיעדר מענה רציף ממכון ה- MRI בשבוע העבודה שבין ה- 10.10.10 ל- 14.10.10. הסיבה לעיכוב במענה הייתה היעדרתם הבלתי צפויה של שניים מתוך ארבעה עובדים. כעת המצב שב לקדמותו.

בשיחה עם המכון נמסר לי כי ביום ה' ה- 14.10.10 חזרו אליך וכי קיבלת תור לבדיקה לתאריך 4.11.10. אני שמחה שהדברים הסתדרו. בשיחה עמך מסרת לי שהתור התקבל לשביעות רצונך.

אבקש לאחל בריאות טובה ולקוות עמכם שהבדיקה תהיה תקינה.

בברכה,
נאווה קסוטו
ממונה על פניות הציבור
תגובה:
מתן תור לתאריך 4.11.10 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה