פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לא ראוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
פניתי לפני שבועיים למרפאת רנטגן בבית חולים איכילוב לטובת תיאום תור לבדיקת בליעת בריום , נתעלם מן העובדה שלקח למרפאת הרנטגן שלושה ימים לענות וקיבלתי מענה טלפוני רק לאחר בקשה ממרכזיית ההנהלה.

בשיחה התבקשתי לשלוח את ההפניה לבדיקה בפקס ונאמר לי שהרופא לא נמצא היום הוא יעבור על פקסים מחר ויצרו עימי קשר לקביעת התור.

חיכתי שלושה ימים ולאחר שלא יצרו עימי קשר פניתי שוב (כמובן בתיווך הנהלה) למרפאת הרנטגן שם נאמר לי להמשיך להמתין וידברו עימי.

לאחר שבוע וחצי המקרה היה נראה טמוע בעיניי ויצירתי קשר עם מחלקת פניות הציבור. הבחורה אשר פניתי אלייה אמרה לי שיצרו עימי קשר לאחר בדיקה מול המחלקה וכמו שניתן לתאר לא יצרו עימי קשר.

היום בבוקר התקשרתי שוב למחלקת פניות הציבור , למזלי נענתי ע"י גברת נאווה קסוטו , הממונה על פניות הציבור.

נאווה הראתה נכונות לעזור לי וגבתה ממני פרטים רלוונטים , הסברתי לה גם שאני לא מחפש לקדים \לקמבן תור מוקדם אני רק רוצה את התאריך כי ממנו יש נגזרות הלאה לניתוח סיכמנו שנדבר ב16:00 כדי שהיא תוכל לברר התקשרתי ב15:52 , ננזפתי על ידה על זה שאני מחייג ואם כבר אז סיכמנו ב16:00 ולמה עכשיו?? היא אמרה לי " שאין לה זמן לטפל בי" "יש לה דברים חשובים יותר על הראש מתור" .

ניסתי בשעות האחרונות להבין מה יותר חשוב למחלקת פניות הציבור מאשר פניות מן הציבור , אך עדיין לא הגעתי למסקנה.


צר לי , ויתרתי ואיבדתי את האמון ברפואה הציבורית באיכלוב, למרות שאני חייל אשלם את הסכום שהבדיקה עולה ברפואה הפרטית ולא אמשיך ביחס המבזה הזה רק כי רציתי לבצע בדיקה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא נדרש טיפול , נדרשת הבנה של המקום ליחס הולם פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו - ממונה על שם ותפקיד:
הנדון: מענה טלפוני במכון הרנטגן, תור לבליעת בריום ומענה בפניות הציבור מרת"א.

מר ליטמן הנכבד,
בנוגע לפנייתך, אכן אותרה בעיה במענים טלפונים במכון הרנטגן, שנבעה ממחסור זמני בכוח אדם. עם שובם של עובדים מחופשת מחלה שופר המצב. צר לנו על ההמתנה הממושכת.

אשר למתן תורים לבליעת בריום, בדיקות אלה נערכות אחת לשבוע בלבד. המועדים לביצוע נקבעים רק ע"י רופאת המכון ואינם ידועים לצוות מראש. בכל חודש ניתנים מועדים רק לאותו חודש. אי לכך ההמתנה לבדיקה ארוכה. זו הסיבה שלא חזרו אליך עד למועד פנייתך עם תאריך לבדיקה.

בנוגע למענה בפניות הציבור. פנייתך נקלטה על ידי ומיד הוחל הטיפול בה. לאור המחסור הזמני בכוח אדם, לא נתקבל מענה מידי מהמכון. בשל היעדר דחיפות בטיפול בפנייה הועברה האחרונה לטיפולו של אחד מאנשי צוות היחידה לפניות הציבור. בשיחה האחרונה בינינו נאמרה לך עובדה זו וכן שהטיפול בבקשתך ימשך ביום המחרת.

למרות ייאושך מהמערכת הציבורית, ניתן לך מועד לביצוע הבדיקה בתאריך 9.1.12 אותו קיבלת ברצון רב ובשמחה. אבקש לציין כי גם ללא מכתב תלונה זה היית מטופל על ידי היחידה, בדיוק באותו אופן, כלומר עד למציאת פתרון הולם לבעייתך.

אנו מאחלים לך בריאות טובה.

בברכה,
נאווה קסוטו
תגובה:
מתן מענה וקביעת מועד לבדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה