פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מכפיר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏04 ‏ינואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
היום 4.1.2012 הוזמנתי לבדיקת אקו לב במאמץ וזאת לאחר 2 ביטולים מטעמכם.
התור נקבע ל- 15:20 בבניין של סמי עופר נאמר לי להיות בזמן. באתי ב- 15:00 המזכירה אמרה שעוד לא התחילו לקבל כי עד עכשיו קיבלו רק חולים ממיון אמרה לי להמתין יש 3 מטופלים לפניי. בשעה 16:00 הגיעה בחורה בשם חגית והגיעה איתה אחיה שהוא מתמחה בבית החולים ודיבר עם ד"ר בינר שעורך את בדיקות האקו וביקש ממנו שיקבל את אחותו למרות שהתור שלה היה ב-16:00. ולאחר שוידאתי מתי אני נכנסת עם המזכירה והאחות אמרו לי שזו תורי כרגע וכבר הדביקו לי את המדבקות. אכן קראו לי להכנס. אבל דר בינר אמר שאינו מוכן לקבל אותי עכשיו אלא את אותה חגית אמרתי לו שאני מודעת לזה שהיא אחותו של מתמחה כאן אבל יש תורים ואבקש לעמוד בלוח הזמנים והשעה כבר חמש. אז הוא אמר שאחכה עוד חצי שעה כי אותה חגית ממהרת. מיותר לציין שחוצפתו של דר בינר עוברת כל גבול זהו בית חולים פרטי את יחס VIP שייתן במרפאה פרטית שלו. נגרמה פה עוגמת נפש אתם מזלזלים באנשים בבית חולים ציבורי שאינו עושה סלקציות. וברצוני לדעת כיצד תטפלו בנושא כמו כן לא עשיתי את הבדיקה בסוף.
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו - ממונה על שם ותפקיד:
גב' אליאב הנכבדה,

בפנייתך את מלינה על משך המתנה ארוך במרפאה לביצוע בדיקת אקו לב וכן העדפת מטופלת שהגיעה מאוחר יותר, על פניך, מטעמים של היכרות מוקדמת עם אחי הנבדקת, שהוא רופא במרכז הרפואי.

מבדיקת תלונתך עולה כי התלונה מוצדקת. צר לנו על האירוע; על משך ההמתנה הארוך והעדפת מטופלת אחרת על פניך, למרות העובדה שזומנה לשעה מאוחרת יותר. אין לכך הצדקה. אבקש להתנצל בפניך.

משוב ניתן לרופא המטפל, שביקש למסור התנצלות מצידו.

פנייתך הועברה גם להנהלת המערך האמבולטורי, לשם בחינת זמני המתנה במרפאה זו. מתוך חשיבה לקצרם וליעל את הליך העבודה.

צר לי על האירוע. אני מודה לך על פנייתך.

אשמח לעמוד לרשותך ולהסדיר לך מועד חדש לבדיקה. אנא צרי עמי קשר בטלפון שמספרו 03-6974730

איחולים לבריאות טובה.

בברכה
נאווה קסוטו
תגובה:
התנצלות והצעה לקבוע מועד חדש לביצוע הבדיקה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה