|
|
|
|
|
|
יחס מזלזל וביצוע בדיקות ללא העברת תוצאות בדיקה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 17 ינואר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
וייצמן 6, תל אביב יפו |
כתובת: |
מעבדה למחלות ריאה ואלרגיה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 17.1.2012 הוזמנתי לבדיקת כיח מגורה למעבדה למחלות ריאה ואלרגיה בשעה 11.00 (אני סובל זמן ממושך מגירוי לשיעול). התקבלתי בשעה 12.30 והשארתי דגימת כיח. נאמר לי ע"י האחות שהתשובה תגיע לביתי לאחר שבועיים. התקשרתי למחלקה לאחר שבועיים וחצי והאחות ששוחחתי איתה מסרה לי שמכתב התשובה נשלח לפני כמה ימים. כשהודעתי לה שלא קיבלתי את המכתב, היא הבטיחה לשלוח לי "שוב". לאחר שלושה שבועות מתאריך הבדיקה, הגיע מכתב התשובה המיוחל, בתוך המעטפה האורגינלית שעליה כתבתי את כתובתי (כלומר המכתב לא נשלח לפני זה).
המרגיז מכל - מכתב התשובה כלל בתוכו טופס בדיקות ריק, עם הערה שלא התקבל חומר אבחנתי ושניתן לנסות שנית במקרה הצורך.
|
זלזול וחוסר התחשבות בחולים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
בית חולים איכילוב שירות לקוחות
, תגובה:
|
נאווה קסוטו - ממונה על |
שם ותפקיד: |
מר שגיא הנכבד,
פנייתך הועברה לבדיקה ובירור על ידי מנהלת המעבדה למחלות ריאה ואלרגיה, פרופ' ליזי פיירמן.
מבדיקת תלונתך עולה כי הינה מוצדקת. אנו מבקשים להביע התנצלות על המקרה. צר לנו על העיכוב והצורך בביצוע בדיקה חוזרת.
הופנית אלינו לבדיקה בתאריך 17.1.12. הדגימה שניתנה לא סיפקה די חומר על מנת לשמש כדגימה אבחנתית. הנוהל שלנו במקרים אלה הוא לזמן את הנבדקים בשנית. לצערנו חלה טעות בעבודת הטכנאית, שגרמה לדחיית זימונך לבדיקה חוזרת וכן לשליחת התשובה בדואר, לפיה אין די בחומר כדי להגיע לכלל אבחנה.
פרופ' ליזי פיירמן יצרה עמך קשר והתנצלה על האירוע.
הוזמנת בשנית לביצוע הבדיקה בתאריך 22.2.12. התשובה נשלחה אליך בדואר על פי בקשתך.
אנו שבים ומתנצלים על העיכוב ומבקשים להביא לידיעתך כי נהלי העבודה רועננו בקרב צוות המעבדה.
אנו מאחלים לך בריאות טובה.
בברכה,
נאווה קסוטו |
תגובה: |
זימון לביצוע בדיקה חוזרת והתנצלות. |
פתרון: |
|
|
|