פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהגות לא נהותה של צוות הבית חולים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
סבא שלי מאושפז אצלכם במחלקה פנימית ה' והיחס שם מזלזל ומשפיל... נתנו לסבא שלי להיות בצואה שלו 3 שעות ולא החליפו לו שק כי לא היה ברשותם ואסור להם לצאת מהמחלקה, אבא שלי התנדב והלך למחלקה אחרת כדי להביא את השקית ואז הם אמרו שתכף יחליפו לו ואז הם החליפו משמרת ואחרי שלוש שעות האחות רצתה לשים לו שמיכה נקיה על הצואה ולהשאיר את הצואה שם, ממש בזיון וכשסבתא שלי ניגשה וביקשה שיחליפו לו האחות אמרה שעוד מילה אחת ואף אחד לא יחליף לו ושהוא ישאר ככה הרבה זמן... אני מתביישת שזו מערכת הבריאות שלנו, פשוט מתביישת!
זה לא מקרה חד פעמי, גם יום לפני היה אותו סיפור.
סבא שלי כבר התייאש, הוא רק רוצה למות, עשו לו שם את המוות.
עלבון סוג הנזק :
תסיקו מסקנות, תביאו יותר כח אדם ותלמדו את הצוות כיצד להתייחס לפצינט. פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו - ממונה על שם ותפקיד:
גב' אושרית מולאי הנכבדה,

פנייתך נבדקה על ידי ולהלן תשובתי,

בפנייתך את מלינה על יחס בלתי נאות כלפי סבך, מצד הצוות הסיעודי במחלקה פנימית ה' במרכז הרפואי ת"א. לדבריך, החלפת שקית קולוסטומיה, התעכבה עקב מחסור בפריט הציוד הנחוץ ומאוחר יותר היעדר מוטיבציה מצד בצוות הסיעודי לסייע.

פנייתך נבדקה על ידי מנהל המחלקה הפרופ' שלמה ברלינר, הנהלת הסיעוד ואחות אחראית מחלקה פנימית ה'.

לדבריה של אחות אחראית מחלקה, מיד עם קבלתו של סבך למחלקה, הוזמנו בעבורו שקיות סטומה בהתאם לדרישה שנמסרה. במחלקה התקבלו בפועל שקיות שלא התאימו התאמה מלאה וגרמו לדליפת הצואה. למחלקה נקראה בדחיפות מתאמת הסטומה. מתוך המלאי המוגבל שהיה ברשותה סופקה שקית אחת, שהתאימה בגודלה וענתה לצרכים. ההמתנה להגעתה ארכה שעות אחדות ועל כך אנו מבקשים להתנצל בפני המטופל והמשפחה על אי הנוחות והפגיעה בכבוד המטופל. בשל ההמתנה שנכפתה על המטופל והצוות, התקבל רושם מוטעה לפיו הצוות הוא זה שמעכב את ההחלפה.

לאחר שנודע האירוע לאחות אחראית מחלקה, היא יזמה שיחה עמכם, בני המשפחה. בשיחה זו הובעה התנצלות על האירוע ובני המשפחה נתבקשו למסור פרטים נוספים על מה שארע. כולל פרטים על אנשי הצוות המעורבים על מנת לבצע עמם בירור ולתת להם משוב על יחסם.

אבקש לציין כי אירוע זה אינו מאפיין מחלקה זו, המצטיינת במסירותה וביחסה האנושי והמקצועי כלפי מטופליה ובני משפחותיהם.

נבקש לאחל לסבך החלמה מהירה ובריאות טובה.

בברכה,
נאווה קסוטו
ממונה על פניות הציבור
לשכת סמנכ"ל אבטחת איכות וניהול סיכונים

תגובה:
בירור, משוב לצוות המחלקה, התנצלות בפני המטופל ובני משפחתו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה