פרטי התלונה

תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לא אנושי של צוות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
וייצמן 6, תל אביב יפו כתובת:
תיאור הבעיה:
ראשית הייתי ממליץ, כמו בחברות המסחריות לשפר את בקרת האיכות, כך שכשפונים לרופא מתמחה, שישנן עוד בעיות \ מחלות (סרקומה) מלבד זו המטופלת במחלקתו, יחשוש מלענות "זו לא בעיה שלי, תשתחרר מהמחלקה (תפנה את המיטה) ואח"כ תפנה למיון". או אח שקורא למטופלת מהדלפק שתבוא מהחדר לקחת את התרופה שהניח על הדלפק, ידע שיש מעליו "האח הגדול" שמפקח.
רופא (מנתח) שמיהר לשחרר חולה אחרי פעולה כירורגית, כשרופא תורן (בכיר)החליט נחרצות שמצבה לא טוב, ויום אחרי נלקחה לבי"ח אחר, הקרוב לביתה בניידת טיפול נמרץ, יחויב לענות למה !? ועוד ועוד...
עוגמת נפש סוג הנזק :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
נאווה קסוטו - ממונה על שם ותפקיד:
שלום רב,

צר לי על חווית השירות. נושא זה חשוב מאוד וקרוב ללבנו.

בשל מיעוט המידע שניתן כאן וכן פיזורו על פני מספר מחלקות, לא אוכל לספק התייחסות נאותה ללא קבלת פרטים נוספים.

אנא פנה במכתב מסודר, בדואר או במייל. המכתב יכלול פרטי המטופל, המחלקות לגביהן קיימת התלונה וכן אנשי צוות בשמם (באם הוא ידוע). את הפרטים ניתן להעביר אל היחידה לפניות הציבור בפקס שמספרו 03-6973859 או מייל זה:navac@tasmc.health.gov.il

בברכת בריאות טובה.
תגובה:
אבקשך לפנות בכתב ליחידה לפניות הציבור במרכז הרפואי מרת"א, מכתב מפורט ובו כל השתלשלות העניינים, תלונתך וכמובן שם המטופל ותעודת זהות. פתרון:
 
FaceBook
עד כמה לדעתך בטוח לקנות באינטרנט?
במידה רבה מאוד
במידה רבה
במידה מועטה
לא השפיע
נמנע
לחתונה