פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סמסונגS3 סאני תקשורת : אחריות יבואן=קניה בטוחה - האומנם ?b נושא התלונה:
‏יום שישי ‏23 ‏אוגוסט ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
קניון רחובות סניף חברה:
תיאור הבעיה:

בתאריך 23.08.13 הגענו לקניון רחובות בכדי לקנות סמארטפון מסוג סמסונג S3 . במהלך הקנייה המוכרים היו נחמדים , אדיבים והזמינו אותנו להגיע לכול שאלה או בעיה במכשיר ואנחנו כמובן הרגשנו טוב ששילמנו קצת יותר אבל נקבל שירות של יבואן . שלושה ימים אחרי הקנייה גילינו שהמצלמה הקדמית לא עובדת . התקשרנו לחנות והודענו על כך . הם כמובן הציעו להגיע לחנות . היינו בתקופה של חגים ועקב כך לא הצלחנו להגיע באופן מיידי לחנות אך הסמארטפון תיפקד בצורה מצויינת מלבד המצלמה הקדמית . כשהגענו לחנות טען המוכר שזה עניין של איפוס . ניסה לאפס באופן כזה שלא יפגע התוכן שהורד לטלפון וכשלא הצליח ביקש מאיתנו להגיע הביתה להוריד את התוכן שבנייד ולחזור אליו כדי שיוכל לאפס המכשיר . מספר ימים אחרי הגענו ואותו מוכר לא נכח בחנות . בחורה שהציגה את עצמה כמנהלת ניסתה לאפס אותו וכשלא הצליחה הציעה לנו לקחת אותו למעבדה . נראה לנו לא הוגן שטלפון שרק קנינו צריך כבר להגיע למעבדה לתיקונים . הובטח לנו שאם אין נזק לקוח יוחלף המכשיר לחדש .אנחנו ביקשנו שבמידה ופותחים את המכשיר אנו רוצים שעוד מומחה מטעמנו יהיה נוכח . אבל המנהלת התחייבה לנו שזה עניין של פרוצדורה והיא מוסמכת להחליף לנו את המכשיר לחדש וזאת לטענתה מכיוון שהטלפון נראה תקין והמצלמה מהתחלה לא תיפקדה כך שאין סיבה שהיא לא תוכל להחליף לטלפון חדש וכך מבחינתנו ירדה הדרישה למומחה מטעמנו . מספר ימים אחרי הגענו לחנות ושם הודיעו לנו שיש לחות קלה במצלמה ולכן אין אחריות ובטח שלא קבלת מכשיר חדש . ואם ברצוננו לתקן עלינו לשלם ואולי גם לא יוכלו לתקן. אנו רוצים להזכיר שמהרגע שהוצאנו את הטלפון ועד שהוא נמסר למעבדה הוא עבד מעולה מלבד המצלמה הקדמית . מכיוון שאנו יודעים שמכשיר זה עבד מצוין היינו מופתעים במיוחד אחרי שניהלנו שיחות בטלפון שכול נציג הציג לנו את הטלפון עם תקלה אחרת והציג את מצב הטלפון באופן אחר .על כן החלטנו להשאיר את הטלפון בחנות. אנו לא יודעים היום כשנקבל את הטלפון באיזה מצב הוא היום . כמו כן , אנו חייבים לומר שאם הייתה בעיה כלשהיא בטלפון שגרמה למצלמה לא לעבוד , הטלפון נקנה כך. אצלנו לא נגרם שום נזק לטלפון . אנו מרגישים מרומים על היחס שקיבלנו ממי שהיו צריכים לתת לנו את השירות הטוב ביותר כחברה גדולה ועולמית . עד עכשיו דרשנו מכשיר חדש . היום כבר לא בא לנו על שום מכשיר של חברת סמסונג . לא רק טלפון ...
עוגמת נפש סוג הנזק :
מכשיר חדש / החזר כספי פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה