פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל של הטכנאים וגרימת נזק למכשיר נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
ברצוני לעלות על הדף את התחושות הקשות ועוגמת הנפש ואת כל מסכת הטרטורים הקשה שעברתי בחברת "סמסונג סלולאר" (חברה ששמה לה למטרה מתן שירות מקצועי ואיכותי ללקוחותיה).
בתאריך 14.7.13 רכשתי מכשיר גלקסי S3 מחברת סמסונג באילת בסך 2033 שח (למרות שבאתר זאפ ראיתי את אותו המכשיר במחיר של 1800 שח,אך העדפתי לרכוש מכשיר בחברה עולמית ידועה ואיכותית).במעמד הרכישה נאמר לי שבתוספת תשלום אני יוכל לעשות אחריות יצרן לשנתיים במקום לשנה והסכמתי להצעה.אחרי כמה שבועות (לא ציפיתי שבזמן כל כך מועט אני כבר יצטרך לממש את האחריות) המכשיר החל להיכבות מעצמו,תקלה שחזרה מס' פעמים.
בתאריך 21.8.13 הגעתי לחברת סמסונג שמיקומה בגרנד קניון בחיפה (חשוב לציין שאני גרה בקריית אתא) הסברתי את התקלה,הפקדתי את המכשיר,קיבלתי מכשיר חלופי ושלחו אותו למעבדה בפ"ת ונאמר לי שהמכשיר יתוקן בתוך 10 ימי עסקים (ישלחו הודעה ברגע שהמכשיר יתוקן).אחרי שקיבלתי את ההודעה המיוחלת הגעתי שוב לנק' בגרנד קניון וקיבלתי את המכשיר.הממצאים של הטכנאי שבדק את המכשיר היו שהמכשיר היה צריך לעבור איפוס ובנוסף היה צריך לעדכן תוכנה.פשוט לא?! כך גם אני חשבתי,אך כעבור כמה שבועות התבדתי ושוב אותה התקלה.
בתאריך 19.10.13 הגעתי שוב לנק' בגרנד קניון ושוב אותו התהליך,אחרי קבלת ההודעה המיוחלת הגעתי שוב לנק' בחיפה אך הפעם הממצאים של הטכנאי היו שהמטען לא תקין(ממצא שבעיניי נראה מופרך אך אני לא איש מקצוע ואם זה מה שנאמר ע"י טכנאי של חב' סמסונג העולמית אזי נחליף מטען),והביאו לי מטען חדש.
לדאבוני הרב,תחושותיי היו נכונות ואחרי כמה שבועות התקלה חזרה ובדיעבד התקלה לא טופלה כלל.
ברצוני לשתף אתכם בתחושת התסכול הקשה,הרגשה ש"יורקים לך בפרצוף",לקוח(שיכול להיות כל אחד מכם) שמשלם ממיטב כספו לחברה בסדר גודל עולמי ומקבל חוסר מקצועיות משווע,טרטורים ועוגמת נפש קשה מאד.
למזלי הרע לפני שהגעתי לנק' בחיפה לטפל בתקלה החוזרת נפל לי המכשיר ונשבר המסך.התקשרתי למוקד השירות של חב' סמסונג ונאמר לי שאחריות יצרן אינה כוללת שברים ועלות של מסך 800-1000 שח. (חשוב לציין שבמעמד השיחה לא נאמר מילה וחצי מילה לגבי תיקון במעבדה פרטית שהלקוח מאבד את האחריות).נסעתי למעבדה פרטית בקריות ונאמר לי שעלות מסך מקורי 500 שח,כמובן שהחלפתי במעבדה פרטית.(זה כמעט חצי מהעלות בחברה).
בתאריך 30.3.14 הגעתי שוב לנק' בחיפה לגבי התקלה החוזרת ונאמר לי שבעקבות החלפת המסך ע"י מעבדה פרטית איבדתי את האחריות לשנתיים שעשיתי להזכירכם בתוספת תשלום במעמד רכישת המכשיר.למרות כל מסע השכנועים שלא רשום בשום מסמך שקיבלתי מסמסונג על עניין האחריות ושכל אדם בר דעת אם היה יודע שמאבד את האחריות לא היה מתקן במעבדה פרטית אלא בחברה עצמה עלו בתוהו ולא היו מוכנים לשלוח את המכשיר לבדיקה. כמובן שלא ויתרתי.
בתאריך 2.4.14 הגעתי שוב לנק' בחיפה וביקשתי לדבר עם מנהל השירות (השיחה מוקלטת בהסכמתו), הסברתי לו שהמכשיר היה בתול בן יומו היה לו תקלה שהמעבדה לא פתרה והשאירה את מצב המכשיר בעינו בלי קשר לשבירת המסך.אחרי מסכת שכנועים מנהל השירות הסכים לשולחו למעבדה בתנאי שאם התקלה תאומת כתקלת יצרן שהייתה בתיקונים הקודמים יתוקן המכשיר,אך אם התקלה תאובחן כתקלה שגרם הלקוח ע"י המעבדה הפרטית לא יתוקן המכשיר.הסכמתי להצעת המנהל והמכשיר נשלח למעבדה.
אחרי מס' ימים יוצרים איתי קשר מהמעבדה בפ"ת ונאמר לי שבעקבות החלפת המסך אין קליטה קבועה במכשיר וזה גורם לתקלה שהמכשיר נכבה ועלות תיקון 800 שח,לא הייתי מופתע מתשובת המעבדה כי מניסיוני המר איתם הבנתי את חוסר המקצועיות (הרי הם יעשו הכול כדי לברוח מאחריות) כמובן שלא הסכמתי להצעה וביקשתי שיחזירו את המכשיר ללא תיקון.
נסעתי למעבדה הפרטית שהחלפתי את המסך והסברתי לטכנאי את התקלה,ברגע פתיחת המכשיר חשכו עיניו,המכשיר הוחזר אליי ללא אנטנה ולכן אין קליטה קבועה (רק לסבר את אוזנכם אנטנה זה חלק זעיר שניתן לראות ע"י מיקרוסקופ מיוחד במעבדה) הטכנאי היה צריך לפרק אנטנה ממכשיר אחר בחנות ולחברה למכשיר שלי (כל הפעולות נעשו לנגד עיניי), עלות התיקון 150 שח.
לסיכום חברת סמסונג בכלל וטכנאיה בפרט פעלו בשיטת "המצליח" החזירו מכשיר ללקוח פעם אחר פעם תקול,פעלו בחוסר מקצועיות משווע,גרמו לטרטורים קשים,בזבוז זמן,עוגמת נפש,ובסופו של תהליך ארוך ומייגע הוציאו אנטנה מהמכשיר ולא החזירו למקומה וגרמו נזק למכשיר.ואני שואל אתכם לקוחות יקרים ונבונים האם לא הייתם מעדיפים לקנות מכשיר מחנות לא מוכרת במחיר זול יותר??
פיצוי כספי, סוג הנזק :
פיצוי כספי ואחריות יצרן לשנתיים עפ"י הסכם במעמד רכישת המכשיר פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה