פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פסילת מכשיר לצורך הגדלת מכירות נושא התלונה:
קאופמן אסתי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 24/07/2014 נתתי מכשיר סלולארי תוצרת סמסונג מדגם NOTE2 לתיקון במעבדה המרכזית 'של' סמסונג בגרד קניון חיפה - ישראל, נתקבל אישור פניה מחב' סקיילקס. מספר פניה: 2089226, הוסבר לי במסירה שהבעיה של הטלפון היא מערכת הפעלה שלא עולה.
בתאריך 25/07/2014 קבלתי הודעה טלפונית שעלות התיקון 153 ש"ח ,אישרתי את התיקון וחשבוני חויב בכרטיס אשראי ,לאחר מס' ימים קיבלתי הודעה נוספת מהחברה השהמכשיר לא ניתן לתיקון ,המכשיר הוחזר לסניף גרנד קניון חיפה בתארכיך 6.8.2014 בצרוף תעודת תיקון 2091202 בה מצוין שהמכשיר מושבת (עם מדבקה אדומה), בחברה הוסבר שאין מה לעשות עם המכשיר והם מוכנים לזכות אותי ב-100 ש"ח בקניית מכשיר חדש (מכשיר חדש עולה כ 3,500 ש"ח).
החלטתי לתת את המכשיר למעבדה פרטית בחיפה (קבוצת IPSF), התקלה זוהתה על ידם תוך כחמש דקות ,אחר כמה שעות הטלפון תוקן ועובד כמו שצריך, עד היום ,גם קיבלתי את האחריות מהמעבדה לשלושה חודשים לתיקון.החלק שהוחלף היה זיכרון הפלאש(פריט מספר 35362705862467), עלות התיקון היה ש"ח 600.
כל ניסיונות לקבל מחברת סקיילקס הסבר מדוע המכשיר נפסל, לא זכו לתגובה עניינית ,ציינתי שהמכשיר נרכש מחברתם לפני קצת יותר משנה וזה לא הגיוני שאני צריך לזרוק מכשיר כה מתקדם לאחר שנה.מיותר לציין את הנזק שנגגרם עקב איבוד המידע ,השארות במשך כשבועיים ללא טלפון וההתרוצצויות שעברתי.
מאחר ובמעבדה היו מכשירים נוספים עם מדבקה אדומה של פסילה ,על פניו נראה שלחברה יש מגמה לפסול טלפונים ,בכדי לגרום ללקוחות, לרכוש מכשיר חדש. אבקשכם לבדוק את הנושא באופן מעמיק בכדי לשים קץ לתופעה
בברכה,
אסתר ***
עוגמת נפש סוג הנזק :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה