פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום עבור בדיקת מכשיר לשווא. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
הנידון: תלונה בעקבות בקור במרכז השירות פתח תקווה.
תעודת תיקון 2479588
שלום רב,
בתאריך 24.1.2016, הגענו אל מעבדת השירות הנמצאת בפתח-תקווה ברחוב בן ציון גאליס, עם מכשיר טאבלט 2 /10.1 אינץ'.
למכשיר היתה בעיית טעינה וכשהגענו למקום, בקשנו מהנציג לבצע בדיקה ראשונית פשוטה ואף מתבקשת, לפני הכנסת המכשיר לתיקון. הבדיקה שבקשנו היא: חיבור המכשיר למטען אחר, רק בכדי לוודא אם הבעייה היא במכשיר עצמו ויש להשאירו לתיקון במרכז השירות, או שמא הבעייה היא פשוטה יותר, והיא רק בכבל טעינה, ואז נרכוש חדש, מבלי להשאיר את המכשיר, ללכת ולחזור שוב ביום אחר.
הנציג סירב בכל תוקף לבצע בדיקה זו, והתווכח עימנו, למרות שהיא הגיונית ומתבקשת, ויכלה מעבר לכסף גם לחסוך לנו זמן רב.
לאחר שהמכשיר הוכנס לתיקון, שילמנו עבור הבדיקה 89 ₪, ונאמר לנו שהבעייה היא ב"סך-הכל" בכבל הטעינה.
לא ברור לי מאיזו סיבה עליכם לגבות סכומי כסף מלקוחות לשווא, מילא אם היה עניין בבדיקה מעמיקה של המכשיר פרוק הרכבה וכו' אני מבינה, אך את הבעייה הזאת יכל בקלות ובפשטות הנציג לפתור, במיוחד שאני זאת שדרשתי בתחילה, שרק יחבר אותו למטען אחר ונראה אם הוא מטעין טוב.
בתור לקוחות חוזרים ונישנים במרכז השירות,עם חמישה מכשירי טלפון מחברת סמסונג, התאכזבנו ואף כעסנו על היחס המזלזל שניתן לנו. בבדיקה פשוטה יכלו לחסוך לי את עלות הבדיקה, ועדין היו מרוויחים את הכסף על-ידי כך שהיינו רוכשים מטען חדש במרכז השירות- אך לצערי הרב אין זה מעיניינכם כפי הנראה, לבוא לטובת הלקוח, להפך אם אפשר להרוויח עוד כסף אז אדרבא....
אני רואה זאת בהחלט בחומרה ודורשת שתבדקו את הנושא ותחזירו לי חזרה את עלות הבדיקה, עבור עוגמת הנפש והכסף שגזלתם ממני לשווא, ועל הזמן הרב שבזבזתי כאשר היה עליי להגיע פעמים למרכז השירות, בזמן שבמקום יכלו לבדוק ולתת לי מענה ופתרון.
אני חוזרת ומדגישה,לא בקשתי בדיקה מעמיקה, עדכון גרסה במכשיר, או כל דבר אחר שצריך מעבדה, סהכ לבדוק את המכשיר עם מטען אחר, פעולה פשוטה וקצרה.
לטיפולכם אודה,
החזר סכום של 89 שח, עלות הבדיקה. פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה