פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה נושא התלונה:
טולו ליאור שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏19 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גיליס 48 פתח תקווה כתובת:
קניון הזהב רשל"צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני 13 יום קניתי מכשיר +קו של סלקום בחברת דינמיקה לאחר יומיים לא הייתי מרוצה מהעיסקה ומהמכשיר ורציתי לבטל הגעתי לבית העסק שנמצע בקניון הזהב ברשל"צ וביקשתי לבטל עיסקה הבאתי איתי את כל מה שקיבלתי והם לא היו מוכנים לבטל לי את העיסקה בטענה שחלפו 24 שעות ולפי מה שידוע לי אני יכול לבטל עיסקה עד 14 ימים הם טענו שהם לא יכולים לעשות דבר ואמרו לי להיתקשר לשרות לקוחות שלהם השרות לקוחות משחק איתי משחקים עד היו אני לא יודע מה לעשות בנידון אני מתקשר אליהם כל יום והם אומרים לי שנחזור אלייך מחר ושום דבר כחה כל יום מבחינת סלקום הם לא לוקחים שום אחריות והם זורקים אותי על דינמיקה הסניף ברשל"צ זורקים אותי לשרות לקוחות והשרות לקוחות זורקים אותי על הסניף אף אחד לא לוקח אחריות לטפל בלקוח שרוצה לצאת .
כל הרשימה סוג הנזק :
אני רוצה ביטול עיסקה פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה