פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החזרת מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלחתי את המכשיר שלי לעדכון גרסא כי זה היה הכרחי, לדברי סאני תקשורת, ביום שישי ה-25/1 ונאמר לי בפירוש שעד 7 ימי עסקים הוא יחזור אבל שכנראה הרבה לפני.
אני יודעת לפי שירות הלקוחות שלהם שהמכשיר כבר תקין מיום רביעי שעבר, והם פשוט לא מוכנים להחזיר אותו לחנות כדי שאוכל לקחת אותו.
הסתבר שהמכשיר כלל לא היה מקולקל ושיכולתי לעדכן גרסא בעצמי, ולא כמו שנאמר לי על ידם שרק הם יכולים לעשות זאת, ובינתיים אני כבר שבוע וחצי ללא מכשיר, עם נזק כלכלי גדול לעסק שלי מכיוון שאין לי את אנשי הקשר שלי, היות והם לא העבירו לי אותם, ואין לדעת מתי המכשיר יחזור אלי לדברי נציגת השירות שלהם.

הם לא מוכנים לתת מענה ואני זקוקה למכשיר שלי, היות והעסק שלי בנוי על תקשורת עם הלקוחות שלי שנמצאים במכשיר הטלפון שלי.

איך אוכל לקבל את המכשיר חזרה??
כספי סוג הנזק :
החזרת המכשיר באופן מיידי! פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה