פרטי התלונה

תלונות סאני תקשורת

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מידע מוטעה לפני רכישה - אין פתרון ואכזבה מאוד גדולה מצד החברה.....!!! נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בן ציון גליס 46 , פתח תקוה כתובת:
רכישה בסניף נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שמי בתחן, ב16 לינואר 2013 רכשתי מכשיר סלולארי דגם: Samsung Galaxy Note 2 מהסניף של "סאני תקשורת" בנתניה. לפני רכישת המכשיר עשיתי בדיקה מעמיקה כדי לוודא שהוא אכן עונה על הדרישות שלי: מסך גדול ואותיות גדולות (אני לקויית ראיה) ושבמכשיר קיימות השפות: עברית וספרדית כשפות האפשריות לשינוי בשפת התצוגה (ממשק) במכשיר.
בדקתי זאת בסניף "סאני תקשורת" בעיר בה אני גרה .
במכשיר הנמצא בתצוגה - המכשיר דלק ועבד ואכן גודל האותיות והמסך טובים עבורי ומבדיקה בשפות התצוגה במכשיר קיים עברית וגם ספדית - כפי שרציתי.
טרם רכישת המכשיר קראתי רבות אודות הדגם הזה ומבדיקה היכן אפשר לרכוש אותו , שמחתי לדעת שקיים סניף של "סאני תקשורת" בעיר שלי. למה? העדפתי לרכוש את המכשיר מהיבואן הרישמי, "מבית טוב", לדעת שיש למי לפנות במידת הצורך לשאלה / תקלה, ושזו לא "עוד חנות שמוכרת פלאפונים ביניהם גם את זה..." כי אם חנות המתמקדת בחברה אחת והייבוא - אמין !
כשהגעתי לסניף שלכם בנתניה במטרה לרכוש את המכשיר, קיבלתי יחס נעים ומענה לשאלותיי אודות המכשיר, שאלתי מספר פעמים בכדי להיות בטוחה ,האם המכשיר שאני קונה זהה מבחינת שפות הממשק שלו לזה הקיים בתצוגה?? נאמר לי בביטחון רב שכן, אז בלב שקט ובשמחה רבה - רכשתי את המכשיר. אכן מכשיר יפה נוח ומעולה אך הופתעתי לגלות שאין את התמיכה בשפה הספרדית כלל בשפות התצוגה במכשיר (במכשיר הנמצא בתצוגה ישנה רשימה מכובדת של שפות ביניהם ספרדית) מייד טלפנתי לסניף והסברתי להם על כך ולא נמצא פתרון הולם שיהיו לי השפות כפי שזה מוצג במכשיר בסניף, באתי פיזית לסניף השוואתי גרסאות תוכנה (אנדרואיד) לזה הנמצא שם והכל היה זהה פרט לשפות, ואז נאמר לי שאצטרך להכניס את המכשיר למעבדה (המכשיר פחות מ24 שעות אצלי) ונשאלתי "בשביל מה בכלל את צריכה את זה?!" - ספרדית (כשזה אחד מבין 2 התנאים לרכישה כפי שציינתי לעיל) סרבתי להכניס את המכשיר למעבדה כי התשובה לא הגיונית למכשיר חדש ובשל פשלה של החברה - אני צריכה להשאר בלי . ב8 לאפריל 2013 נאלצתי לשוב לחנות כי הייתה תקלה בשמע בנגן המוסיקה במכשיר (קיטועים) ואז המכשיר כן הוכנס למעבדה ובפניה למעבדה נכתבה על ידי הנציג בקשה לשים לי את השפה הספרדית כשפת תצוגה אפשרית במכשיר כי זה נמצא גם במכשיר בתצוגה. ב15 לאפריל המכשיר שב אליי מתיקון, עשו לו עדכון גרסה אך לא הושם ספרדית ולטענת הטכנאי / מי שכתב את הדוח - "בגרסה המקורית אין ספרדית" אז אינני מבינה - כיצד חברה המציגה עצמה כ"יבואנית רישמית" של מותג עולמי כגון חברת Samsung שמה מכשירים בתצוגה ומוכרת ללקוח תשובות מגוחכות ?מה עבורכם נקרא "גרסה מקורית"?!?! לפי מה נקבעים אצלכם שפות התצוגה במכשיר?! אצלי יש רק: עברית, אנגלית U.S.A אנגלית U.K ערבית וסינית ורוסית, איפה כל הרשימה?!?!
אם מלכתחילה היה נאמר לי שהמכשיר שאקנה לא יהיה עם השפה הספרדית אז לא הייתי קונה מכם, מאוד מאכזב לדעת שלפי מה שנגרם לי כאן "יבואנית רשמית" לפי הנראה - זה רק מושג שיווקי נחמד אך בפועל - זה לא אומר כלום!
אני בטוחה שקיים פתרון לנושא השפות במכשיר-וזה לא בעזרת איזה אפליקציה כלשהי, כי פתרון של אפליקציה כלשהי להורדה - זה לא מה שנאמר לי בזמן שרכשתי!

לקוחה מאוכזבת, אדאג להעביר זאת לכל מכריי , חברי לעבודה כדי שהם לא יקבלו "הפתעות" כמוני.
עוגמת נפש סוג הנזק :
עדכון לגרסה הזהה הקיימת במכשירי התצוגה !!!!! פתרון נדרש :

סאני תקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה