פרטי המחמאה

קופת חולים כללית

קופות חולים

רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית המלץ לחברים על המחמאההמלץ לחברים על המחמאה   facebook
חווית שירות שבאמת הפכה לחוויה נושא המחמאה:
‏יום שלישי ‏16 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור המחמאה:
שלום רב
הנני לקוחת הכללית מאז ומעולם, מרוצה בסך הכל מהשירות.
לאחרונה חוויתי שירות לקוי באחת המרפאות באזור מגוריי, והיתלוננתי על כך...
באחת הערבים התקשרו אליי ממוקד שימור לקוחות של מחוז צפון על מנת לשאול האם אני מרוצה מהשירות של הכללית ולמה בעלי אינו חבר כללית.
העליתי מספר תלונות שאעדיף לא לספר על מנת להישאר חסוייה .
הנציגה שטיפלה בי הבטיחה שהיא תעביר את הפרטים שלי הלאה על מנת שיחזרו אליי לטפל לי בבעיה.
באותו ערב אכן חזר אליי בחור שהציג עצמו מנהל מוקד השירות והשימור במחוז,שמע את טענותיי, ואמר לי מראש שהוא יעביר את הפרטים שלי הלאה אבל חשוב לו לשמוע שוב את המקרה על מנת לוודא שהנציגה לא החסירה פרטים כי כל פרט מאוד חשוב. הוא עוד ציין שהכללית תמיד שואפת לשירותיות גבוהה ומבחינתם הם יודעים שלא מספיק ליהיות הכי זולים.
הוא הקשיב לי לתלונה, דיברנו כרבע שעה, ולמעשה הוא הסביר לי שמה שקרה לי זה בעצם לטובתי, והוא הסביר לי את היתרון בדבר(שוב- לא אפרט על מנת להישאר חסויה , חשוב לי צנעת הפרט).
לבסוף שאל אותי אם יש משהו נוסף, ושוב חיזק את דעתי שכלל לא חוויתי כשלי שירות אלא ההפך...
הבחור שאל האם עכשיו מרגישה שהכללית נותנת שירות מצויין ללקוחתיה,עניתי שאכן כן.
ישר כח
דרך אגב- בעלי איש קבע, לכן לא הועבר לכללית. אחרת הייתי ממליצה בכיף.
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה