תלונות פזגז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השפלה איזור:
פזגז שם בית העסק:
רוטשילד 14, בת-ים כתובת:
תלונה בגין חיוב שערוריתי - חוייבתי על לא עוול בכפי נושא התלונה:
ליבקינד רחל שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏יולי ‏2004 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה – 19/072004 נערכה בדיקה תקופתית שגרתית מטעם חב' פזגז בבניין בו אני מתגוררת. טכנאי מטעם החב' בדק את דירתי וטען כי קיימת דליפה (חיצונית) בצינור הראשי.
עקב כך הטכנאי סגר את ברז הגז השייך לדירתי והורה לי להזמין מיידית טכנאי אשר יתקן את הליקוי הבטיחותי. כאשר שאלתי את הטכנאי מה תהיה העלות המשוערת עבור תיקון הליקוי, הנ"ל טען שאינו יודע.
למחרת, ה – 20/07/2004 הגיע טכנאי מטעם החברה אשר ציין בפני כי עלות התיקון הינה 900 ₪ אותם נאלצתי לשלם על מנת שיחברו אותי שוב למערכת הגז. איני מבינה מדוע היה עלי לשלם סכום כה גבוה עבור ליקוי שהינו חיצוני לחלוטין ?!
בנוסף, התברר לי כי חב' פזגז אמורה לעשות בדיקה תקופתית אחת ל- 5 שנים. ברצוני לציין כי אני מתגוררת בבניין זה למעלה מ-25 שנה ואיני זוכרת שנערכה בדיקה תקופתית מעין זו אי פעם, עד למועד ביצוע הבדיקה הנוכחית.
כאשר שטחתי את טענותיי אלו בפני טכנאי החברה, התברר לי כי אכן נערכה בדיקה נוספת מטעם חברתכם בשנת 97. כלומר, הבדיקה הנוכחית נערכה 7 שנים לאחר הבדיקה הקודמת במקום 5 שנים, כנדרש. דהיינו שנתיים מאוחר יותר !!.
ברצוני לציין כי בשנים האחרונות, קיבלתי לתשלום חשבונות גז גבוהים ומנופחים (110 ₪/חודשיים בממוצע), למרות העובדה כי אנו רק שני אנשים בבית ואני ממעטת להשתמש בגז לצרכי בישול.
אני מאמינה כי במידה והביקורת התקופתית הייתה מתקיימת בזמן, כנדרש, ולא שנתיים מאוחר יותר, אזי התקלה/הדליפה היו מתגלים קודם לכן ולא הייתי נאלצת לשלם חשבונות גז גבוהים כל כך.
ברצוני שוב לחדד ולהדגיש כי הדליפה הייתה חיצונית ולכן הסבירות לאיתור תקלה זו על ידי היה בלתי אפשרי.
בנוסף לאמור לעיל, חב' פזגז יצאה בהודעות לעיתונות בשנת 2004 כי "הלקוחות לא ישלמו תיקונים של ליקויי בטיחות"..לעניות דעתי, "דליפה חיצונית בצינור ראשי" נחשבת אף היא כליקוי בטיחות ולכן אני תמהה מדוע חויבתי מלכתחילה בגין ליקוי הדליפה.
ניסיתי לצור קשר עם מח' יחסי ציבור/קשרי לקוחות של החב' וקיבלתי תשובה מאוד לא עניינית שלא טיפלה בתלונתי.
לאור האמור לעיל, אבקשכם לבדוק את כל הנושא מחדש ולהשיב לי את הכסף שנגבה ממני בגין תיקון הדליפה הנ"ל.

לטיפולכם המסור והמהיר אודה.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

פזגז שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה