תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור חיפה איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
איחור רופא ועיוות תור נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הפנייה נוגעת למרפאת שיניים ש.ל.ה ברח' מוריה בחיפה(שייכת ל"כללית").
הוזמנתי לייעוץ אצל מומחה פה ולסת (דר' מוייגר) לשעה 8:00 (כיוונתי לשעה זו כדי לא לאחר לעבודה).
הרופא הגיע רק ב-8:30 , המזכירות טוענות שהוא צריך להגיע בכל רגע אך לא מיודעות מימנו לגבי האיחור.טענותי נענות ב"אתה צודק" ותו לא...
לכשהגיע הרגע המיוחל וחשבתי שאכנס, הרופא טרח להכניס מישהי עם תור מאוחר יותר מימני תוך התעלמות בוטה מימני-יש לציין שמלבד המזכירות שידעו על קיומי הייתה גם האסיסטנטית שטרחה להגיע קודם ואף להכניס את התיק שלי לחדר הרופא. אף אחד מהנ"ל לא נתן דעתו על עיוות התור (בנוסף לאיחור).
לכשיצא הרופא ופניתי אליו בנושא טען שאינו מתעסק בנושא ופנה לחדרו.
אני מחיתי והחלטתי לקחת את כל החומר שלי ולחפש מישהו שיודע גם להתייחס לאנשים ולא רק לשיניים.
אני מצאתי בהתייחסות זלזול בוטה בפציינט וכן בזמנו- זה כל כך מראה איך נראית בהרבה מקרים החברה שלנו- משקיעה בחיצוניות אך לא יודעת או לא רוצה לשרש את הבעיות האמיתיות-זלזול,התנשאות והתייחסות אמיתית שנקנית רק בכסף...

בברכה,אריה

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה