|
|
|
|
|
|
|
|
שוק הסלולר |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
סאני תקשורת |
שם בית העסק: |
גביית ביטוח על מכשיר שלא קיים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 28 אוגוסט 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מזה 4 שנים גובים ממני סה"כ 140 ₪ כל חודש בהוראת קבע עבור טלפון שלא קיים !. כבר פעמיים בעבר הוריתי להפסיק את השירות ואת גביית הכספים.
לצערי לא השגחתי ואתם והמשיכולגבות כסף עבור שירות שלא קיים.
היות ואין גם חשבון טלפון לטלפון זה (שבוטל לפני 5 שנים ! ), התשלומים נעשים ללא קבלה, חשבונית או כל דיווח אחר.
הוריתי היום לבנק להפסיק מיד את התשלום. למרות פניות חוזרות אין תגובה מהחברה !.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף שנגבה עבור שירות שלא ניתן ולא בוקש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
סאני תקשורת שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|