תלונות מכבי

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מכבישעות פתיחה מכבי גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור הצפון איזור:
מכבי שם בית העסק:
ארצי כתובת:
יחס לא מקצועי, לא אדיב ואי קבלת מענה ממנהלת הסניף נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
אציין כי אני עוברת טיפולי פוריות
מתגוררת בחו"ל, הגעתי במיוחד לישראל על מנת להתחיל בטיפולי פוריות המצריכים מדי יום קבלת זריקות, משום שאיני יכולה להזריק בעצמי, הגעתי עם פניה מהפרופסור הפרטי שלי, לקופת החולים שלי בארץ מכבי - לקבלת זריקות:
1. נמסר לי ע"י הפרופסור כי עלי להזריק כל יום אחה"צ , בשעה קבועה
2. ביום הראשון שהייתי צריכה להזריק קופת חולים לא עבדה אחה"צ בסניף בנהריה בו ההורים שלי גרים ובעיר בה שהיתי בתקופת הטיפולים
3. ביום השני שהייתי צריכה להזריק היה יום בחירות ארצי 17/03/15
נמסר לי ממכבי כי עלי ללכת למוקד לקבל זריקות באופן פרטי ושיחזירו לי את הכסף- כמובן שכל זה לא קרה, אף אחד לא לא החזיר לי את הכסף בגין טיפול שמגיע לי כחלק מהיותי חברת קופה , ומגיע לי שאחות תזריק לי, הם פשוט התעלמו מהבעיה
בנוסף לכל אלו, היה לי מרשם מהפרופסור שאינו רופא של מכבי אך רופא שמוכר על ידם, דיברתי עם המוקד הטלפוני, אמרו לי שלא תהיה לי בעיה לגשת עם המרשם שלו לקופת החולים ושם יזריקו לי, ביררתי שוב את הנושא מול הסניף עצמו, הם נתנו תשובה שונה וביקשו שאפנה לד"ר פולק ושהוא ייתן לי הפניה לזריקות,
שאין צורך להגיע לסניף אלא לכתוב לו באתר והוא יכין לי מרשם, הד"ר היה רשע, לא התייחס לפניה והפנה אותי לרופאת נשים, דיברתי עם הסניף, הם אמרו לי כי אין תור לרופאת נשים בחודש וחצי הקרובים..
כל מי שמבין קצת בטיפולי פוריות מבין שבכל יום עלי להזריק, בכל יום עלי לבצע בדיקת אולטראסאונד ודם, וחודש וחצי מבחינת זמן, הוא מגוחך!!
פנינו (אני והורי) להנהלת הסניף, מנהלת הסניף לא חזרה אלינו, לא קיבלנו כל יחס לפנייתנו, עד שהחלטנו לערב את השירות ואת הכרותי האישית עם מפקח מכבי באזור הדרום, כמובן שמיד חזרו אלינו, אך לא מנהלת הסניף ה"יקרה" שהעבירה אלי את דגנית המנהלת או המזכירה שלה, לאחר שהסברתי לה במשך חצי שעה איזה תלאות עברתי, ושאני נוסעת מנהריה כל יום לבית חולים אסותא בתל אביב , כל יום!! הלוך ושוב כי הם לא מסוגלים לתת לי פתרון לבדיקת אולטאסאונד , היא אמרה שזאת לא שיחה בשבילה אלא שהמנהלת צריכה לדבר איתי... אז למה מלכתחילה המנהלת לא יצרה איתי קשר???

חשוב לציין עוד שיש קשר ישיר, בין לחץ ועומס על הצלחת טיפול, מכבי לא ניסו לרגע לעזור, לתמוך, להיות בעלי הקשבה והכלה למצבי הרגיש
מה גם שלהפך, לא רק שלא עזרו אלא אחת הפקידות אמרה לי משפט מעליב, שעאני לא מסודרת כי לא הבאתי את כל המסמכים..
כמובן שמדובר בהבל הבלים! כל המסמכים היו אצלי, הכל מהפרופסור הבכיר והפרטי, אך למכבי זה לא הספיק, ולמרות שביקשתי מפורשות מהמוקד שלהם לבדוק לי האם המסמכים מספיקים, ונאמר לי שכן, לצערי התשובות של המוקד לא תאמו את התשובות של הסניף, מעבר לזאת, המנהלת לא טרחה מעל לשבועיים לתת מענה למצוקתי, רק כשהיא קיבלה "נזיפה" מגורמים בכירים
כנראה שעד שלא מפעילים קשרים לא זוכים ליחס.
אני עדיין לא בהיריון, כל התהליך שאני עוברת לא פשוט, מכבי אכזבה אותי מאוד!!! מסכנים האנשים שאין להם כסף ללכת באופן פרטי ולקבל שירות גבוה יותר ממה שהם נותנים
כמובן שבעלי ואני כשנחזור להתגורר בארץ, נחליף קופה.
בושה לכם מכבי, בושה לסניף שזהו השירות שלכם!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :

מכבי שירות לקוחות

, תגובה:
רכזת פניות הציבור בנציבות פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב, נשלח מענה לפונה גב' ורטהימר ביום 1.7.15 תגובה:
נשלח מענה לכתובתה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה