תלונות רונלייט

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
רונלייט שם בית העסק:
מכשיר lg g6 תקול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.5 קניתי מכשיר טלפון lg g6 בחנות בסט מובייל שבקניון הזהב ראשל״צ. עוד באותו יום אמרו לי שלא שומעים אותי ברור, שומעים אותי מקוטע ומעומעם. חשבתי שאני במקום ללא קליטה. כך גם לאורך כל סוף השבוע, אותן תלונות, על שמע לא ברור. מיד ביום ראשון הגעתי למעבדה של רונלייט בבני ברק. לאחר בדיקה איתי הודו כי אכן אני לא נשמעת טוב. הטלפון הוחזר לי לאחר בדיקת טכנאי ולטענתם המכשיר נצרב והוא לא אמור לעשות בעיות יותר. עוד טרחו לומר כי יש באפשרותי לבטל את העיסקה במידה ואני לא מרוצה. בפנייה שלי לחנות אמרתי כי אין אני רוצה לבטל עיסקה מה גם שקניתי שעון lg תואם לטלפון. רק רוצה שיחליפו לי מכשיר. המוכר אמר כי אין הוא רשאי להחליף לי מכשיר וגם לא יכול לבטל את העיסקה. הופניתי על ידו למעבדת רונלייט בראשון לציון. גם שם בדקו והודו כי אכן אני נשמעת מעומעם וקטוע. תשובתם ״החכמה״ ,לאחר הרבה בירורים באם להחליף את המכשיר היתה מבזה ולא מכבדת. יצאתי משם מתוסכלת מתשובות לא חכמות ולא מכבדות מאנשי השירות. נאמר לי כי אני לא מצמידה חזק את הטלפון ומקרבת אותו צמוד לפה. האם הגיוני? ואולי, המשיכו לייעץ, כדאי שאחליף רשת סלולארית, כי שלי לא טובה וידועה כבעייתית. אם כך, מדוע כתוב בתעודת האחריות כי הטלפון תומך בכל הרשתות??? יצאתי משם בתחושה שאין עם מי לדבר.
התסכול שלי הוא גם מהחנות שלא נותנת לי מענה לכאן או לכאן.
יאציין כאן, כי התופעה לא מופיעה רצוף אלא לעיתים קרובות במהלך השיחה. כמו כן אוסיף כי הבחירה שלי היתה מכשיר אחר והמוכר, הוא זה, ששיכנע אותי כי ה lg g6 חדיש ומתקדם יותר?!
כרגע התופעה קיימת, מטרידה ומתסכלת.
חוויית השירות ואי לקיחת האחריות בהודאה כי המכשיר תקול מתסכלת אף יותר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת מכשיר תקין!!! פתרון נדרש :

רונלייט שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה