תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
בקשת טופס 17 נושא התלונה:
ניסים מקסים הדר ניסים מקסים שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏04 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר מילחמה שלמה עם מרכז תלונות הציבור וד"ר יהלום וכול גורם אפשרי, בבקשה לקבלת טופס 17 על מנת לגשת דחוף לבית חולים רעות לבדיקה הצל ד"ר וטין עבור אבי החולה לאחר 6 ניתוחים קשים וללא הצלחה קיבלנו זימון לד"ר יהורם מור מומחה ברפואה שיקומית מטעם הקופה מר מור החליט לתת לאבי ביקור אחד לד"ר וטין על מנת להרגיע את אבי כדברו, מר וטין קבע שעל אבא לקבל טיפולים אינטנסיביים באופן מידי בבית חולים רב מיקצועי, אך לאחר בקשתי לטפל באבא נאמר לי כי בגלל החברות והאטיקה המיקצועית לא מוכן לטפל באבא אני מנסה יותר מחודש להשיג את ד"ר מור ללא הצלחה המזכירה כול הזמן ממציאה סיפורים אני מבקשת בכול לשון של בקשה לעזור לאבי לקבל את הטיפולים הנידרשים בברכה ביתו כרמית פלצי (הדר)
עוגמת נפש סוג הנזק :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה