רפואה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
קופת חולים מאוחדת |
שם בית העסק: |
סניף רמת אביב ג', אחימאיר |
כתובת: |
אין מענה במזכירות הרפואית, סניף רמת אביב |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנסה להשיג את המזכירות הרפואית כבר עשרה ימים ללא הצלחה, אני פוגשת רק תקליט והמתנה ללא כל תוצאות. מאוד מתסכל. פניתי לתלונות הציבור שלהם, והם אמורים לטפל בבעיה, אני מקווה. בכל מקרה זה מתסכל והגיע הזמן שמישהו יתייחס לצרכן חסר האונים ושהתלונות ייראו אור !
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פשוט לענות לטלפונים, זה הכל. |
פתרון נדרש : |
|
|