תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור השרון איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
קופת חולים שועלי - מחלקת רפואת שיניים רעננה כתובת:
אי החזר כספים עודפים מתשלום עבור תקון פלטה לשיניים. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
תלונתי מתחילה עוד הרבה לפני ארוע אחרון זה שגרם לי להגיש תלונתי.
לפני שנה ויותר בנתה לי מרפאת השיניים 2 פלטות כאשר אחד מהן קבועה ואחת זמנית למקרה שהפלטה הקבועה נשברת או אינה ניתנת לשמוש. לפני מספר חודשים נשברה הפלטה הקבועה ומסרתי אותה לתקון במרפאה ולמרות שלדעתי לא היה צורך לחייב אותי בתקון מאחר והפלטה לא אמורה להישבר בזמן קצר כל כך ,בכל זאת חוייבתי ושילמתי מלא עבור התקון.
לאחרמספר ימים תוך שמוש בפלטה הזמנית גם זאת נשברה באותה צורה מה שאומר שני דברים,אחד, העבודה של מעבדת השיניים היתה גרועה ולקויה ודבר שני הפלטות לא מתאימות לפה וולסת ,למעשה לדעתי אין הגיון ששתי הפלטות יישברו באותו מקום תוך זמן קצר ואחת אחרי השניה.
(אגב, אני לא ואכל מוצקים בשל חשש לשבור את הפלטות)
כאשר הגעתי למרפאה למסור לתקון את הפלטה השניה (עשתה זאת אישתי עבורי)
לא הוסבר מה צריך לעשות אלא גבו ממנה סכום של למעלה מ-900 ש"ח עבור תקון ,כאשר אני שמעתי זאת ביקשתי לבטל את התקון וזאת מאחר ומנסיוני בתקון הראשון שילמתי רק כ-450 ש"ח ולא היה לי ברור מדוע לגבי פלטה זמנית אני צריך לשלם יותר ולמעשה כפול !!!
מכל מקום לאחר שיחות אין ספור עם הפקידות והמנהלת שבשום אופן לא היו מוכנות לבטל את התקון (זה היה באותו יום ואפילו לא מסרו את העבודה למעבדה)
הובטח לי על ידי המנהלת כי היא תזכה אותי בסכום ששולם ותחייב אותי רק בסכום שהוא פחות ב-270 ש"ח ומחוסר ברירה הסכתמי גם לזאת
העבודה נמסרה לתקון לפני ראש השנה האחרון.
עד סוף אוקטובר לא קיבלתי כל הודעה על סיום התקון ולא הזמנה לקבל את הפלטה.
לבסוף קבעתי תור לקבל את הפלטה אתמול 8.11.05 ,לאחר שקיבלתי את הפלטה שהיא לא נוחה ולא מתאימה פניתי לפקידות לבקש את הפרש הכסף (270 ש"ח )
ולצערי לא הצלחתח לקבלו בטענה כי לא הובטח לא ניתן להחזיר תשלום כאשר התשלום עצמו בוצע באשראי.
טענתי כי מראש לא הייתי אמור להיות מחוייב בסכום הגבוה אלא בסכום המוקטן המוסכם ביני לבין מנהלת המראפאה סוזי.
הטעות היא שלהם וכמובן חייבים להחזיר לי את יתרת זכותי.

באופן עקרוני השרות במרפאה זו מעליב ביותר,פוגע ופונה אל כיסו של החולה ולא לבריאותו.
חבל שכך !!!!
הפסד כספי סוג הנזק :
התערבות לקבלת ההחזר. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה