תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור הדרום איזור:
NetVision (נטוויז'ן) שם בית העסק:
גזילת כספי על ידי נטוויז'ן נושא התלונה:
גוז שלו שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2006 בעקבות מעבר דירה שדרגתי את חבילת האינטררנט לחבילת בנדל שכוללת מהירות 1.5 מגה, ראוטר וכרטיסי רשת. נאמר לי שסכום העסקה הוא 99 ₪ והתשלום מתבצע אך ורק לנטוויז'ן ונטוויז'ן מתחשבנת עם חברת הספק "הוט" ואמרו לי שהם מעדכנים את החבילה אוטומטית בהוט. לפני המעבר דירה במסגרת חבילה ישנה שילמתי סכום של 47 ש"ח להוט עבור האינטרנט בהוראת קבע של ההורים שלי. במרץ 2007 כשכבר לא בדיוק זכרתי מהו המבצע גיליתי שמבחינת הוט אני גולשת עדיין במהירות הישנה 750 קילו פניתי להוט והם עדכנו לי את זה, התשלום עלה ל- 55 ש"ח . כעבור חודש התקשרו אלי מהוט והודיעו לי שההוראת קבע חזרה ואני אמורה לספק להם אמצעי תשלום אחר, נתתי את מס' הכרטיס אשראי שלי.בסוף אותו חודש כשישבתי על החשבונות שלי קלטתי שבעצם אני משלמת כפול- 99 ש"ח לנטוויז'ן ו- 55 ש"ח להוט. מאז התחילו שיחות טלפון ארוכות שכשבהתחלה יצרתי קשר עם הוט נאמר לי שנטוויז'ן בכלל לא עדכן אותם על שינוי החבילה ושאני אמורה לדבר על זה עם נטוויז'ן. כל התהליך הטלפוני כבר נמשך כ-3 חודשים, הוט מפנה אותי לנטוויז'ן ולהיפך אני מרגישה כמו "יו יו" עד שאתמול לאחר שיחת וועידה עם נטוויז'ן והוט ביחד כשכבר הודיעו לי שזה לא שנטוויז'ן לא עדכנו את הוט אלא הם כן עדכנו אבל הוט יצרה קשר איתי או עם אחד מבני המשפחה שלי אחרי שכבר סגרתי את העסקה עם נטוויז'ן ואחד מאיתנו סירב לקבל את העסקה המשולבת ( החדשה) ובגלל זה לא מגיע לי לקבל את ההחזר הכספי שמגיע לי. כעת אני נמצאת במצב שאפילו אם הייתי רוצה להפסיק את העסקה אין באפשרותי לעשות זאת בגלל ההתחייבות של שלוש שנים. ואם אני אמשיך את העסקה אולי הם יחשבו איך הם פותרים את הבעיה. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי בבעיה זו כי אני כבר לא יודעת מה לעשות.
***אני רושמת בפרטים אישיים את המספר זהות שלי אבל בהוט אני מזוהה עם המס' זהות של אמא שלי שהוא אותו המסםפר רק במקום 20 בסוף יש 12
עוגמת נפש רבה סוג הנזק :
אני חושבת שנטויז'ן שעשתה את הטעות צריכה לסדר את העניין מול הוט כפי שהייתה צריכה לעשות מלכתחילה ולא לתת לי כצרכנית לספוג חיוב כפול. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה