אינטרנט |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
NetVision (נטוויז'ן) |
שם בית העסק: |
החברה מזייפת שיחות עם לקוח כדי לגבות כספים ללא שירות |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בעת בקשה לניתוק עקב מעבר דירה , מוסרים מהחברה כי גם אחרי יותר מ 4 שנים כלקוחות קבועים עדיין יש התחייבות לשנה , גם ללא שימוש בשירות יש לשלם כרגיל, אין שום תיעוד בכתב ,חתום,מוקלט או אחר עם הלקוח כי ההתחייבות מקובלת עליו. סך הכל רצינו לשלם כל עוד אנו צורכים את השירות אולם גם אחרי שנים של נאמנון החברה מתנערת מחובת הוכחה לקיום עסקת התחיבות ומחייבת את הלקוח גם אם אין שימוש בשירות וגם ללא הסכמתו או חתימת הלקוח או מייל חוזר או כל אישור אחר
|
כספי |
סוג הנזק : |
הפסקת התשלום עבור שירות שאינו מסופק, הסכם באישור כתוב מהלקוח בלבד. |
פתרון נדרש : |
|
|