תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר 2006 פנה רופא המשפחה שלי למרפאה להפרעות שינה בלין, חיפה.
רק (!!!) בחודש יוני 2007 קיבלתי מכתב המזמן אותי לפגישה עם הרופאה ד"ר יפה נעמה.
היום, תחילת אוגוסט 2007, לאחר שנשלחתי למעבדת שינה ברמב"ם וקיבלתי את הדוח מהמעבדה, התקשרתי כפי שנתבקשתי ע"י ד"ר יפה נעמה לקבוע תור נוסף לצורך מסירת הדוח והמשך טיפול.
שוחחתי מספר פעמים עם עובדת המרפאה להפרעות שינה בלין בשם אורלי ובכל פעם נעניתי באנטיפתיות ובזלזול שאין תורים ועלי להתאזר בסבלנות. העניין נמשך כבר כמעט חודש!!!!
מהו הגבול של החוצפה? עד כמה חוסר הרגישות של קופ"ח הכללית לחולים יכול לקבוע שיאים חדשים? כמה זמן עוד יזכירו לנו את שנות השבעים העליזות שלהם בהן היחס המזלזל של עובדי הכללית לחולים שבר כל שיא אפשרי...
|