תלונות פז

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור חיפה איזור:
פז שם בית העסק:
עמדת תדלוק לא תקינה נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום!

מדובר בתחנת דלק "פז" הממוקמת על כביש חיפה-עכו ליד מסעדת "מטרופול",מול "מכון רפא"ל".הנני לקוח אשר מדי חודש מתדלק בתחנה זו על סכום כ 1000 ש"ח.בתאריך 29/05/07 בסביבת השעה 15:15 נכנסתי לתחנה עלמנת לתדלק.אני תמיד משתממש במתקן לשרות עצמי.לאחר מס, פעולות התחיל התדלוק אך כשהגיע לסיומו והיה אמור לעצור לבד,המתקן לא עצר.דלק נשפך על האדמה,על המכונית שלי.ביקשתי מעובד בשם דורהאן ,את הטלפון של אחראי התחנה,אך תשובתו הייתה "נמחק לי הזכרון".לשאתלי למה המתקן לא עוצר לבד(כמו שאמור לעשות)קיבלתי תשובה"קורה,אין מה לעשות".אני מבין שלא ניתן לבדוק כמה דלק נשפך מחוץ למיכל(לא כמות גדולה),אבל אי תקינות המתקן מסכנת את כל הלקוחות וגם התנהגות "ראש קטן" של העובד לא עושה פרסומת לתחנה זו כתחנה ששומרת על לקוחותיה.

בקשה ממנהל התחנה:תחלק את מס' הטלפון שלך לעובדיך.

תודה לצוות האתר.

ממתין לתשובת "פז" כביש חיפה-עכו,מול "רפא"ל".

יפים.

זאת תלונה שנשלחה ב 31.05.07.לחברת פז אין זמן לענות ללקוחותיה?
כספי סוג הנזק :
פיצוי כפי שנראה לחברת פז פתרון נדרש :

פז שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה