תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור השרון איזור:
NetVision (נטוויז'ן) שם בית העסק:
סחבת בניתוק המנוי נושא התלונה:
מלכה שי שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏17 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים בוצע מנוי עם חברת נטוויז'ן, בכדי שאוכל לאכלס את האתר שלי כחודש לפני תום המנוי קיבלתי הודעה ובא נאמר שאם אני לא מחדש את המנוי יפוג תוקפו של האתר, וכאן כמובן אני מסיק שדי בזאת לסיום המנוי וזאת משום שלא חידשתי אותו גם לא דרך המייל שנשלח אלי וגם לא ע"י נציג שפנה אלי, ראוי לציין עם זאת שבמהלך השנתיים האתר לא יכל להיות פעיל וזאת מישום בעיות התחברות על מנת לעדכן וליצור אותו, נטוויזן ממשיכה לחייב אותי וזאת בטענה שלא שלחתי פקס.....להודיעם על כך כאשר ברור להם מנציגם שלהם שפנה אלי לחידוש המנוי ואני סרבתי בתוקף. מה עושים בבקשה!

בתודה מראש ואיחולי שנה חדשה.

בכנות שי.
בזבוז זמן, עוגמת נפש.....ועוד סוג הנזק :
תביעה מול נטוויזן, ואני גם חושב שיש לתת פיתרון מידי המחוקק באופן כללי מול אותם חברות פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה