תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור ירושלים איזור:
NetVision (נטוויז'ן) שם בית העסק:
מלחמת התשה מול חברת נטוויז'ן נושא התלונה:
‏יום שישי ‏28 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודשיים ביקשנו להתחבר לשרותי אינטרנט.
לאחר מס' בירורים בחרנו בנטוויז'ן . היה נדמה כי החבילה אטרקטיבית. שילמנו 69 ש"ח בחודש עבור חבילה משולבת של בזק ונטוויז'ן שסיפקו ביחד ספק + תשתית.
לא תארנו לעצמנו שהתקשורת בין נטויז'ן לבזק תהיה כ"כ לקויה ושנאלץ לעשות עשרות שיחות טלפון מבזק לנטוויז'ן וחוזר חלילה. כבר בהתחלה זמן החיבור היה כ- 5 ימים במקום 24 עד 48 שעות. נטוויז'ן הסבירו לנו שוב ושוב שזה לא תלוי בהם אלא בבזק, ואנחנו הסברנו להם שוב ושוב שאנחנו משלמים להם בסוף החודש ולכן מצפים לקבל מהם את השירות ולא שישלחו אותנו כל פעם לדבר ען בזק.
בסופו של דבר חוברנו בשעה טובה לאינטרנט במהירות 1.5 מגה בייט.
כשסגרנו עם נציג השירות את פרטי החבילה ביקשנו לציין כי אנו מתגוררים באופן זמני אצל ההורים ושבעוד כחודש- חודשיים נבקש להעביר את האינטרנט לדירה אחרת ובה קו בזק אחר.
הנציג, שהיה נמרץ ואנרגטי, הבטיח לנו כי העתקת קו איננה כרוכה בתשלום וכי היא כרוכה בשיחת טלפון אחת לנטווויז'ן.
ביום שני 24/9 הודענו לנטוויז'ן שאנו עוברים דירה ומבקשים להעתיק את הקו . הם הזינו את הבקשה והעבירו לדבריהם את המידע לבזק. כמו כן, התבקשנו להתקשר ולעדכן גם את בזק. ואז התחילה מסכת הטלפונים....
בזק אמרו כי ישמחו להעביר לנו את הקו אך לא יוכלו לעשות זאת כי לא קיבלו פנייה מנטוי'זן, נטוויז'ן טענו כי שלחו את הפנייה וביקשנו שנפנה לבזק, ושוב ושוב ושוב שיחה לבזק ושיחה לנטוויז'ן, ושוב ושוב.
לבסוף, נאמר לנו ע"י נטוויז'ן כי בתוך 24 עד 48 שעות יהיה לנו אינטרנט. בנתיים התקשרו מבזק לאמת שוב את פרטי העתקת הקו. שוב נאמר לנו כי בקרוב נוכל לגלוש באינטרנט.למחרת התקשרו שוב מבזק ואמרו כי לא יכולו להעביר את הקו כי טרם התקבלה בקה כזאת מנטוויז'ן. שוב שיחה עם נטוויז'ן ושוב עם בזק ושוב נחזור אליכם בהקדם ושוב ושוב.
כעבור 4 ימים (ללא אינטרנט) הסכימו סוף סוף בנטוויז'ן לתת לנו לשוחח עם האחראית על שירות הלקוחות - מאורה. היא היתה אדיבה מאוד , התנצלה מעומק הלב על כל הטרטורים והבטיחה כי מחר נוכל לגלוש. זה היה ב- 27.9 בשעות הערב. כמו כן, הבטיחה מאורה כי בכל מקרה היא תיצור איתנו קשר ותעדכן אותנו למחרת עד השעה 9:00 בבוקר. למחרת, משהגיעה השעה 10:00 ועדיין לא קיבלנו טלפון מנטוויז'ן, וגם לא אינטרנט, פנינו שוב לנטוויז'ן. הסתברף שמאורה שהבטיחה שתשוב אלינו כלל לא עובדת היום ובמקומה שוחחנו עם נציגה בשם תמי קאשי.
תמי, שהיתה הרבה פחות אדיבה וסבלנית, ערכה שיחת ועידה איתנו ועם בזק וכך שמענו בשידור חי ובזמן אמת את הויכוח הנושן בין בזק לנטויז'ן. נציגת בזק הסבירה כי בזק מעולם לא קבלו פנייה מנטוויז'ן ונציגת נטוויז'ן טענה כי הפנייה נשלחה לפני 4 ימים. עוד נאמר לנו כי אין שום סיכוי לברר היכן הדברים עומדים לפני שבוע הבא. הודענו לנטוויז'ן כי קצה נפשנו בשירות הגרוע ולאחר שבזבזנו זמן יקר וכסף רב על שיחות טלפון חוזרות ונשנות, אנו מבקשים לבטל את החבילה. נטוויז'ן נעתרו לבקשתנו לאחר שהבינו שהם לא יכולים לספק לנו שירות.
אגב, מצלמת האינטרנט שהובטחה לנו כשהצטרפנו לנטוויז'ן לא הגיעה מעולם....
וכרגע- אין לנו אינטרנט בכלל.
צרכני אינטרנט יקרים,
היזהרו מנטוויז'ן.
מילה זאת לא מילה, התחייבות איננה התחייבות , אין דין ואין דיין.
ושתהיה לכולנו שנה טובה, שבה נזכה לשירות טוב יותר!!!!!!
בזבוז זמן,עוגמת הפש סוג הנזק :
פיצוי, חיבור לאינטרנט פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה