תלונות קופת חולים מאוחדת

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור הדרום איזור:
קופת חולים מאוחדת שם בית העסק:
סחבת בטיפול נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני סובל ממחלת הפסוריאזיס מזה 7 שנים,ורק לאחר נידנודים רבים מיצידי קיבלתי הפניה לטיפולuvb על ידי רופא העור בקופה שהתחמק תמיד מלתת לי את הטיפול הזה למרות שהוא כלול בסל התרופות,קיבלתי טופס התחיבות מהקופה בה אני חבר וניגשתי לבית החולים על מנת להתחיל בטיפול ושם התברר לי כי הטופס אינה מלא כנידרש מאחר ובו צויין טיפול 1 ולא 40 כפי שאני זכאי,פניתי שנית להנהלת הקופה שלי והוצא לי טופס התחיבות חדש ובו 10 טיפולים לחודש בטענה שלא ניתן להוציא את כמות הטיפולים המאלה בפעם אחת ונידרשתי להגיע כל חודש מחדש לחדש את ההתיחבות לטיפולים נוספים,
היום פניתי שוב אל הקופה לחידוש ההתחייבות ל 10 טיפולים הבאים שלי ונתקלתי בסירוב בטענה שאני חייב בכל חודש מחדש לגשת לרופא העור ולהתחיל כל פעם את התהליך מחדש דבר שגורם לי להוצאות כספיות גבוהות ולטירטור מיותר לחלוטין דבר שמקשה עלי בנוסף למחלה הקשה שממנה אני סובל,אשמח ואודה לכם מאוד אם תוכלו לבדוק נושא זה מול הגורמים הרלוונטים מאחר ואני אינני יודע כבר מה לעשות,בתודה אילן נגאוקר
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול כנידרש ועל פי חוק מצד הקופה פתרון נדרש :

קופת חולים מאוחדת שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה