תלונות דלק

תלונות דלק וגז

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דלק שם בית העסק:
תחנת דלי אורלי גבעת שמואל כתובת:
חוסר כבוד ללקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הבוקר ב-7:51 עצרתי כדי למלות דלק. מאחר והתחנה היה ריק במסלול האמצעי חוץ ממכונית אחת שהייתה בעמדה השניה, התקדמתי לעמדה הראשונה לפניו וחכיתי שיגישו לי שירות. לאחר דקה או שתיים ניגש אלי עובד ושאל "מה עוד לא מטפלים בך?" אמרתי "לא". הוא התחיל להכניס את הפיה של הדלק לתוך המכונית שלי ואז עצר וביקש ממנו להתקדם מעט ואז לעשות רברס מפני שהמכונית שמאחורי רוצה לצאת. וכך עשיתי. שחזרתי אחורה ברברס, עובד אחר בשם סרגי הרים את קולו ואמר לי "מה זה את עושה רברס ולא נכנס כמו שצריך לתחנה" . אמרתי לו, "סליחה אני ממתינה כבר כמה זמן ועובד אחר ביקש שאני אזוז לאפשר לאחרים לצאת". והעובד החוצפן הזה אמר לי שזה לא נכון ושנכנסתי לעמדת התדלוק ברברס. אין צורך לומר שזה מעבר ל"לא נחמד" להתחיל את הבוקר בזה שאומרים לך שאת משקרת. בזמן שאני עצבנית, סירבתי להמשיך לדבר איתו ובקשתי לדבר עם מנהל התחנה על הדיבור המזלזל של העובד סרגי. בזמן שהתחלתי לספר את העניין הוגש לי החשבונית לחתום, כאשר חתמתי מנהל התחנה פשוט הסתובב והלך לדרכו! ח - ו - צ - פ - ה!!!!!!!!!!!!! מעבר לכל זה לא ניתנה לי הפתקית שצוברים לקראת שתיפה בחינם עבור המכונית.
עלבון וגם בזבוז זמן!!!!!!!!!!!!!!! סוג הנזק :
התנצלות מהחברה והמנהל של התחנה ופיצוי מתאי ושיפור פתרון נדרש :

דלק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה