תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
אי מענה לפניה באינטרנט וטיפול לקוי של הביטוח המושלם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏10 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט נולד לי בן.
בגלל טעות של משרד הפנים, נרשמה תינוקת אחרת על מספר העודת זהות שלו.
לאחר שעלינו על הטעות, ביצע משרד הפנים את התיקון ב - 26.9.05 והונפקו לי ספח חדש לתז ותעודת לידה.
הטעות של משרד הפנים השפיעה גם על ביטוח לאומי וקופת חולים.
ביטוח לאומי גלגלו את האשמה על משרד הפנים, עד שנאלצו להודות שהבעיה אצלם ופתרו את הבעיה.
בביטוח המושלם של קופ"ח מסרבים להכיר בכך שקיימת אצלם בעיה, למרות פניות חוזרות ונשנות לנציגי הביטוח המושלם שלא בקיאים בממשקי המחשב מול משרד הפנים ונשארים חסרי תשובות.
אף פקיד לא ראה לנכון להקשיב לבעיה באמת ולפתור אותה.
בגלל חוסר הענות במוקד הטלפוני, נשלחה פניה גם באתר האינטרנט (התאריך 10.12.05 הוא תאריך משוער, לא ניהלתי רישום של הפניה).
לא התקבלה תגובה לפניה באינטרנט.
בינתיים, אנו סופגים נזק כספי כיוון שהילד היה בביקור אצל רופאים פרטיים ולא ניתן לקבל החזר מהמושלם.
הזמן שהלך לבזבוז בגלל בפניות חוזרות למוקד המושלם של הכללית ובנוסף, כאב הרראש כיוון שכל עוד הוא לא הופיע במערכת, לא ניתן היה לזמן עבורו תורים אצל הרופא המטפל או לקבל מרשמים בשמו ונאלצנו כל פעם להסביר מחדש את הבעיה.
רישום למושלם + החזר כספי + פיצוי על בזבוז הזמן פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
חזרנו ללקוח הלקוח טוען שקיבל כבר מענה לשביעות רצונו. תגובה:
צירפנו את התינוק על פי בקשת הפונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה