תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור ירושלים איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
רמות ב' סניף בית העסק:
תלונה קודמת שלי לא טופלה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בעקבות תלונתי הקודמת בפנו אליי במייל מפניות הציבור של הקופה ובחוצפתם ביקשו את ת.ז של אבי "על מנת שיוכלו לטפל בבעיה". התלונה הייתה על שעות פעילות של בית המרקחת ועל העובדה שכל צוות המשרד אטום לחלוטין. מה הקשר לאבא שלי? לפי מס הזהות הם יחליטו אם לטפל או לא בבעיה? לא קשה לבדוק את הנושא בלי התחכמויות- זה לא חדש שבית המרקחת פתוח מתי שלרוקחת בא לפתוח אותו, זה לא חדש שלא שולחים מחליפים כשהיא לא נמצאת, זה לא חדש שביום היחיד שהיא עובדת אחה"צ היא עובדת רק עד 6 וזה לא חדש שהיא לא עובדת ימי שישי. למה צריך את מס הזהות של אבא שלי כדי למשוך זמן? אני לא הראשון שמתלונן על זה כמו כן על המשרד , פקידה אחת בחופשת לידה ואחת בירח דבש אז שני הפקידים הם מחליפים שלא יודעים כיצד להיות פקידים? שתראו את אבא שלי ברשימת העוזבים אז בטוח תתקשרו לשאול "מדוע" (כמו שעשיתם לי) ואז אני בטוח שכבר יהיה לכם את מס הזהות שלו.... יום טוב לכם.

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור הנהלה ראש שם ותפקיד:
מערכת פניות הציבור מנוהלת על פי מספרי תעודת זהות ולכן לצורך טיפול בתלונה אנו זקוקים למספר ת.ז. של מי שהתלונה דנה בו. תלונה ללא מספר תעודת זהות לא ניתנת לאחזור בתהליך העבודה מרגע שהסתיים הטיפול הראשוני בה. תגובה:
אם בחרת שלא לחשוף את מספר תעודת הזהות אנו נבדוק הפנייה ונשיב כמקובל, אך לא ניתן יהיה להמשיך ולטפל בה בעתיד אם נדרש לכך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה