תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
סחבת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏30 ‏יוני ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביוני 2005 פניתי למח' תביעות בקו"ח ככלית מושלם עם קבלה .

לפני התייעצות עם פרו' בדקתי דרך קו"ח וגם דרך בי"ח רוטשילד לגבי החזר כספי
על התייעצות עבור בני.

כעבור 60 יום קיבלתי אישור על החזר כספי לסניף הבנק שלי.
עד כאן הכל טוב ויפה .

כעבור חודשיים הלכתי שוב להתייעצות ושוב שלחתי קבלה למח' תביעות אך הפעם נאמר לי שאינני זכאית בטענה שהגעתי למקום ציבורי ולא פרטי ועל כן אין החזר.

ב-27.9.05 הלכתי שוב לאותו פרו' היות וזו סדרת התייעצויות ושוב שלחתי את הקבלה ושוב נעניתי בשלילה בטענה אחרת.

3 פניות ו-3 תשובות שונות.

בתאריך 25.11.05 הגשתי ערער בכתב לקו"ח כללית מושלם ועד לתאריך זה אין בידי תשובה.

אןלי באפשרותכם לזרז את הטיפול והתשובה.

אם לא אקבל את כספי בחזרה אפסיק את שרותיי עם הקופה.

להמשך טיפולכם בתקוה שמהיר יותר מטיפולי שלי.

החזר כספי יחסי על פי הקריטריונים. פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור - כללית מ שם ותפקיד:
שלום רב, פנייתך בנדון הועברה לטיפולי. מבדיקה שערכתי עולה כי תביעתך בגין התייעצות הראשונה אושרה בטעות , היות וההתיעצות בוצעה בבי"ח ולא בקליניקה הפרטית של הרופא. ההתיעצות השניה נדחתה מהסיבה המפורטת מעלה. המכתב השלישי בא לתקן את מכתבנו הראשון בו אישרנו את ההתיעצות בטעות. תגובה:
לפנים משורת הדין אישרנו התביעה הראשונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה