|
|
|
|
|
|
|
|
רפואה |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
קופת חולים כללית |
שם בית העסק: |
סחבת |
נושא התלונה: |
יום חמישי 30 יוני 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביוני 2005 פניתי למח' תביעות בקו"ח ככלית מושלם עם קבלה .
לפני התייעצות עם פרו' בדקתי דרך קו"ח וגם דרך בי"ח רוטשילד לגבי החזר כספי
על התייעצות עבור בני.
כעבור 60 יום קיבלתי אישור על החזר כספי לסניף הבנק שלי.
עד כאן הכל טוב ויפה .
כעבור חודשיים הלכתי שוב להתייעצות ושוב שלחתי קבלה למח' תביעות אך הפעם נאמר לי שאינני זכאית בטענה שהגעתי למקום ציבורי ולא פרטי ועל כן אין החזר.
ב-27.9.05 הלכתי שוב לאותו פרו' היות וזו סדרת התייעצויות ושוב שלחתי את הקבלה ושוב נעניתי בשלילה בטענה אחרת.
3 פניות ו-3 תשובות שונות.
בתאריך 25.11.05 הגשתי ערער בכתב לקו"ח כללית מושלם ועד לתאריך זה אין בידי תשובה.
אןלי באפשרותכם לזרז את הטיפול והתשובה.
אם לא אקבל את כספי בחזרה אפסיק את שרותיי עם הקופה.
להמשך טיפולכם בתקוה שמהיר יותר מטיפולי שלי.
|
החזר כספי יחסי על פי הקריטריונים. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
קופת חולים כללית שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
פניות הציבור - כללית מ |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
פנייתך בנדון הועברה לטיפולי.
מבדיקה שערכתי עולה כי תביעתך בגין התייעצות הראשונה אושרה בטעות , היות וההתיעצות בוצעה בבי"ח ולא בקליניקה הפרטית של הרופא.
ההתיעצות השניה נדחתה מהסיבה המפורטת מעלה.
המכתב השלישי בא לתקן את מכתבנו הראשון בו אישרנו את ההתיעצות בטעות.
|
תגובה: |
לפנים משורת הדין אישרנו התביעה הראשונה . |
פתרון: |
|
|
|