תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור השרון איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
קווי טלפון ושירות תפוסים *2700 תפוס קבוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏פברואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אי התאמה בין הצורך למענה טלפוני לבין התשתיות שעומדות לטובת המבוטחים.
תפוס במשך שעות. דבר לא נעשה בנדון. אם תחליטו בלית בררה (קופ"ח סגורה+אין מענה ב2700*) לפנות למיון , מחכה לכם "פרס" כספי מכובד. מאות שקלים. אני מבוטח בכללית זה 45 שנה ,מכיר ביתרונותיה של הכללית,אך טוען כי הקופה מערימה קשיים שלא לצורך לגבי מבוטחיה . "יש אופציות נוספות " את זה כנראה שכחו.
תלונה ממוקדת ברוח זו נשלחה למינהלת - עם ההיבט הכספי שנגרם למבוטחים כתוצאה מכך. רק לצורך אימות התופעה : במשך שעה אחרונה התקשרתי לסירוגין 5 פעמים ברווחי זמן ל2700* - כל הזמן "תפוס".ידוע ש "זמן זה כסף" .
פשוט: " אתם חוסכים[בתשתיות ובכח אדם],ואנחנו משלמים -שלוש פעמים, בזמן ,בכסף, ובעוגמת נפש"- ויש כאלה שגם בבריאות. [ כשמחליטים להמתין על מנת לא לשלם שלא לצורך]
אני מקווה שזה לא אתר להוציא קיטור , וזו לא מדיניות של קופ"ח הכללית.
ממתין לתשובתכם ולטיפול מהיר בחידלון השירות שצויין.

עוגמת נפש , כספי, זמן. סוג הנזק :
"אנחנו כאן בשבילך" אמיתי ולא סלוגן שמנותק מהמציאות פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות פניות הציבור - שם ותפקיד:
אנו מצערים על כך שפנייתך למרכז השרות לא נחלה הצלחה וכי נאלצת להמתין מספר דקות רב למענה. מבדיקה שערכנו עולה כי זמן ההמתנה בתאריכים ובשעות שציינת אכן הגיע למספר דקות עבור חלק מהלקוחות, על אף שבממוצע זמן ההמתנה לא היה גבוה. ממכתבך עולה כי שמעת צליל "תפוס", סוג צלצול אשר באופן עקרוני אינך אמור לשמוע בעת התקשרותך ל 2700*. במידה ואכן לא שמעת צליל חיוג יש לבדוק את הנושא מול חברת הטלפוניה. לחלידיעתך, במידה ואתה מתקשר ל 2700* דרך מרכזיה של מקום עבודתך עליךייג 1222-2700 במקום 2700* (זהו אופן ההתקשרות ממרכזיות לכל חברה שמספרה מתחיל ב "*") . אנו עמלים על שיפור השירות ללקוחות, גם בתחום זה, ומקווים כי פניותיך הבאות תהיינה מוצלחות יותר. תגובה:
לידיעתך, במידה ואתה מתקשר ל 2700* דרך מרכזיה של מקום עבודתך עליךייג 1222-2700 במקום 2700* (זהו אופן ההתקשרות ממרכזיות לכל חברה שמספרה מתחיל ב "*") . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה