תמי רטיג, אחראית קשרי |
שם ותפקיד: |
אין ביכולתנו להגיב על תלונה כזו, בלי לקבל מהלקוח הוכחות תדלוק בתחנת של סונול, עליה התקבלה התלונה. ברגע שנקבל את כל פרטי התדלוקים המדוייקים מהלקוח כגון: מספר הרכב, תאריכי התדלוק, וקבלות התדלוק בהן נמצאים כל הפרטים הדרושים לנו , נוכל לקחת דגימת דלק מהפיה בה תדלק הרכב, ולשולחה מיידית למעבדה לבדיקה. במידה ונקבל את הוכחות התדלוק, ויימצא פגם באיכות הדלק של התחנה בבדיקת המעבדה, יהיה הלקוח זכאי לפיצוי המתאים.
|
תגובה: |
מייד עם קבלת התלונה, נשלח ללקוח מייל ובו כתובת מייל, ומספר פקס, אליו התבקש להעביר את כל הנתונים הנדרשים לנו לשם בדיקה, כפי שציינתי לעיל.
חבל שהלקוח בחר להתלונן לאתר תלונה, במקום לפנות ישירות לסונול, ולבזבז זמן יקר.
סונול רואה בשירות הלקוחות ובאיכות הדלקים שלה חשיבות עליונה, ועושה ותעשה את המרב בכדי שלקוחותיה ימשיכו ליהנות מאיכויות אלו גם בעתיד.
סונול היא חברת הדלק השלישית בגודלה בארץ, ומאוד פשוט למצוא את כתובתה ומספרי הטלפון שלה. כמו כן יש לסונול אתר באינטרנט, המחובר ישירות לאחראית קשרי הלקוחות של החברה, בדיוק כפי שאתר תלונה מחובר אליה, וכל לקוח המתקשר אליה באחד מאמצעים אלו, זוכה לתגובה מיידית, ולטיפול האישי,המקצועי וההוגן ביותר.
המשך הטיפול יעשה ישירות מול הלקוח.
|
פתרון: |
|
|