תלונות בית חולים איכילוב

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בית חולים איכילוב שם בית העסק:
חוסר רגישות לקשיש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רצ"ב ששלחתי לבית החולים בעינינו של מר נח מאיר, קשיש בן 87.
ברצוני לציין שלמרות מצבו הקשה (אבן בגודל 4 ס"מ בדרכי השתן הגורמת לו סבל רב), לא נקבע לו עד עצם היום הזה תור לניתוח פשוט שיגאל אותו מיסוריו. לשמחתי נקטתי יוזמה ופניתי למרכז רפואי אחר במרכז שכן גילה רגישות למצבו וניתח אותו לשביעות רצון כולם.
נראה לי שמקרה זה של חוסר רגישות ואטימות הן של בית החולים והן של ד"ר מריו סופר אין מקומו במחוזותנו ומצריך בירור נוקב.

‏5 מרץ, 2006

לכבוד,
ד"ר הסנר
סמנכ"ל בקרת איכות
מרכז רפואי תל אביב
וויצמן 6 ת"א

שלום רב

הנדון: נח מאיר ת.ז 68815018

היום יום א' 5.3.06 ליוויתי קרוב משפחה קשיש בגיל 87, מר נח מאיר לביקור במרפאה האורולוגית. נח סובל מזה כחודש מצריבות וכאבים עזים בדרכי השתן ואף פנה למיון ביום ב' 27.2.06. מהבדיקות מתברר שנח צריך לעבור ניתוח להוצאת אבן גדולה מדרכי השתן ולשם כך הופנה למרפאה האורולוגית להיום. הרופא שקיבל אותו במרפאה האורולוגית ד"ר מריו סופר קבע כי נח יזומן לניתוח ללא דחיפות ולפי תור שייקבע ע"י בית החולים. משהפניתי את תשומת ליבו של ד"ר סופר לכך שנח סובל מכאבים עזים, צריבות ודם בשתן וביקשתי לזרז את מועד הניתוח או לחילופין להמליץ על תרופה לשיכוך (תרופות שיכוך מקובלות לא הקלו) בהתחשב במצבו ובגילו של נח, ענה לי כי זה מה שמערכת הבריאות נותנת והסביר לי עד כמה מערכת הבריאות בארץ היא מהטובות בעולם ובנוסף לכך התפרץ לעברי בצעקות שאני חוצפן וכי הוא לא יאפשר כניסתי למרפאה ועוד משפטים בסגנון זה. עזבתי את המרפאה בתחושת צער, רחמים וחוסר ידיעה.
נראה לי כי הנהלת בית החולים שנחשב לאחד מהיוקרתיים במדינה צריכה לתת דעתה להתנהגות בלתי הולמת שכזו ולטפל בחולים קשישים ברגישות הראויה.
ועל זה כבר נאמר "עדיף להיות צעיר, עשיר ובריא מאשר קשיש, עני וחולה".

בברכה,

לרמן שמואל
טל' 050-6473092
חוסר רגישות לקשיש סוג הנזק :
בירור פתרון נדרש :

בית חולים איכילוב שירות לקוחות

, תגובה:
משרד הדוברת, מרכז רפוא שם ותפקיד:
פנייתכם התקבלה והיא נבדקת. נעביר אליכם תגובה מפורטת יותר בימים הקרובים. בברכה, אביבה שמר, דוברת המרכז הרפואי תל אביב תגובה:
נ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה