תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
ארצי כתובת:
שירות לקוחות כללית מושלם סניף בית העסק:
החזר תשלומים קבועים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה נפטר לי דוד.. כללית המשיגה לגבות תשלומים גם לאחר הפטירה.. פניתי אליהם לקבלת החזר והם אכן הודו על גביית יתר . והחזר של 240 שח ליורשים [אימי] מאז חצי שנה דיברתי עם שירות הלקוחות עשרות פעמים בטלפון, פעם הנושא בטיפול ,ופעם זה בגבייה , ופעם זה בחתימות אחרונות [240 שח] הסאגה האחרונה היתה לפני חודש וחצי ואז נאמר לי כי השיק נישלח ויגיע תוך חודש!!! [לא אוסטרליה...ישראל] השיק לא הגיע כמובן ושוב התקשרתי מידי יום.. הפרק האחרון בהתעללות בי ...כעת זה בבירור בגבייה
כספי + עלבון סוג הנזק :
תשלום מידי שח החוב ופיצוי פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור "כללית מושלם" שם ותפקיד:
ראשית ברצוני להתנצל על השתלשלות האירועים כפי שציינת בפנייתך. מבדיקה שערכתי עולה כי ככל הנראה עקב תקלה טכנית נמשכה גביה על תוכניתו של דודך ז"ל. הטעות תוקנה, והתוכנית בוטלה מתאריך הפטירה. לאחר תיקון הטעות יצא זיכויי והועבר לאמצעי התשלום ממנו שולמה הפרמיה החודשית . זיכויי זה הוחזר אלינו לאור חסימת החשבון.בעקבות הפטירה לאור האמור נשלחה המחאה בדואר לכתובת בתאריך 11022013 . צ'ק זה חזר אלינו ובעקבות פנייתך נשלך שנית לכתובת שביקשת בדואר רשום בתאריך 11032013 ע"י הגב' אורטל בכר שטיפלה בך. כמחוות שירות אני שולחת אלייך בדואר שובר מתנה. כולי תקווה כי מפגשייך הבאים עם "כללית מושלם" יהיו לשביעות רצונך. שלא תדעו עוד צער. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה