פניות הציבור כללית מושלם |
שם ותפקיד: |
מבדיקה שערכנו עולה כי עפ"י רישומנו בקשת ההצטרפות לתוכנית "כללית מושלם" כללה גם בקשת צירוף לביטוח הסיעודי. לאור העובדה שחלה טעות בפרטי אמצעי התשלום שנכתב על גבי הטופס, הטופס נשלח אל גב' שלום בחזרה על מנת לתקן את הפרטים ולשלוח את הטופס בשנית. גב' שלום לא החזירה את הטופס אלא יצרה קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות ומסרה את פרטי אמצעי התשלום טלפונית. לאור האמור, אין בידינו את הטופס.
יש לציין כי לאורך השנים נשלחו אל גב' שלום דפי פירוט תשלומים בהם צוינו במפורש שמות התוכניות בהן היא חברה ותעריפיהן.
יחד עם זאת, לאור האמור בפנייתה של גב' שלום, העברתי את בקשתה ל"דקלה" חברה לביטוח בע"מ אשר הביטוח הסיעודי באחריותה.
נמסר לי כי שלחו לגב' שלום מכתב ובו נמסר לה כי על מנת שיוכלו להשיב את דמי הפרמיה שניגבו בגין פוליסת הסיעוד עליה לחתום על אישור ויתור זכויות.
עם קבלת המסמך החתום יסיימו את הטיפול בבקשתה לביטול הביטוח והשבת הכספים שנגבו בגינו.
חשוב לציין כי נכון להיום הצטרפות לביטוח הסיעודי דורשת חיתום רפואי, כלומר חתימה על הצהרת בריאות ולעיתים בדיקות רפואיות. לכן ישנה חשיבות רבה להצטרפות לביטוח סיעודי בגיל מוקדם, בו הסבירות בה האדם חולה, חס וחלילה, במחלה זו או אחרת נמוכה יותר. כמו כן דמי הגמלה נקבעים בהתאם לגיל הכניסה לביטוח. ככל שמצטרפים בגיל צעיר יותר כך סכום הגמלה גבוה יותר, עפ"י המפורט בפוליסה.
לאור האמור אנו ממליצים כי גב' שלום תשקול צירוף מחדש לביטוח חשוב זה.
|
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|