תיאור הבעיה:
ביום ג' 02.04.2013 פניתי למוקד *2700 בשאלה "איך לנהוגת אם מצאתי קרצייה על גופי". מוקדנית אמרה שאלי לפנות לרופא משפחה דחוף.
היגעתי למרפאת בונן ב09:00 פקידת קבלה אמרה שאין רופאים עד השעות אחר הצוהרים ובקשה ממני לחזור ב18:00 ולהיבדק על ידי רופאה משפחה.
בהגעתי ב-18:00 פגשתי פקידת קבלה אחרת, אשר שדיברה אם רופאת משפחה. הרופאה לא רצתה לקבל אותי ואמרה לפקידת קבלה להפנות אותי לרופא-עור. כאשר בקשתי הפנייה נאמר לי שלא צריך. מנהלת הסניף עמדה ליד הפקידה נתנה גיבוי לדבריה.
התקשרתי שוב למוקד כללית *2700 ושאלתי מה אלי לעשות, מוקדנית העבירה אותי לאחות, אשר אמרה שכדי ללכת לרופא עור או למיון (אם הרופא לא מקבל אותי כי כבר היית שעה 19:00) אני צריכה לקבל הפנייה. כול הסיפור ערך כשעה. כאשר חזרתי לקופת חולים ,לקבלה, הם כבר סגרו מחשבים וסירבו לטפל בבקשתי.
בתור לקוחה בקופת חולים כללית אני סומכת על האנשים שבידיהם מופקד בריאותי. לצערי באירוע הנ"ל, הרגשתי בעיקר זריקת אחראיות מגורם אחד למשניהו.
אני דורשת ברור מקיף לגבי הנושא כי לא יתכן שלקוח בקופת חולים לא יקבל עזרה כאשר הוא נזקק לה.
|