תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
ד"ר רידר כתובת:
תל כביר תל אביב סניף בית העסק:
תלונה על רופא משפחה בשם זכריה קלנבאום נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏מרץ ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שישי הזמנתי מרשם של תרופה שאני לוקחת באופן קבוע.נאמר לי שהרופא משפחה שלי לא נמצא ושהיא תבקש מרופא אחר להכין לי את המרשם. כאשר הגעתי לקחת את המרשם הרופא שכלל לא מכיר את ההיסטוריה הרפואית שלי התנהג אלי בצורה תוקפנית והאשים אותי שאני מוכרת את הכדורים שאני לוקחת מרשים ,שאלתי אם הוא רציני והוא אמר שכן ושאני צריכה גם ללכת למרכז גמילה , המשכתי ואמרתי לו שזה לא יפה מה שהוא אומר והוא פתח את חדרו והמשיך להאשים אותי שאני מוכרת את הכדורים ליד חולים שישבו והמתינו וגם לי בני בן השבע שהיה איתי. הרגשתי מושפלת וחסרת עונים נגד רופא חסר לב ורגשות ומבלי להתחשב שכל דבריו נעשו במסדרון הקופה. כמו כן בני התחיל לשאול אותי שאלות מה זה מרכז גמילה ואם באמת אני מוכרת את הכדורים. מאוד נעלבתי מדבריו וביקשתי ממנו שיתנצל אבל הוא סרב. נכנסתי למנהל המרפאה וסיפרתי לו על שקרה עם הרופא והוא ביקש שהעלה זאת על הכתב ושזה ממש לא בסדר. אם אותו רופא חשב שלא מגיע לי את התרופה הוא יכל לבגיד לי שאחכה לרופאה שלי ,ליום א. אבל הוא בחר להשפיל אותי ולגרום לי לעוגמת נפש .
עלבון סוג הנזק :
אני מבקשת התנצלות בכתב או בעל פה וגם פיצוי כספי או שישלל רשיונו לתקופה מסויימת פתרון נדרש :

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
רחל שניידר,ממונה על פניות הציבור, מחוז ת"א-יפו שם ותפקיד:
שלום רב, על תלונה מסוג זה איננו משיבים באתר עקב צנעת הפרט. עם זאת נציין כי מבדיקת המקרה עולה שהעובדות שונות מהמתואר. מאחר שהלקוחה פנתה אל לשכתנו גם באופן ישיר-מענה מפורט נשלח אליה. תגובה:
בגוף התגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה